Gå til innhold

døds ulykke var stunt

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Og kanskje alle som kjente typen? (Foreldre/søsken/kjæreste/venner+++)

Edit:

Trøtt, ja, leste "synes synd på" og ikke ""får min sympati..."

Hvorfor skjønner ikke folk at de fucker op livet til andre når de holder på sånn? :no: Det er bare trist.

Endret av G2Petter
Lenke til kommentar

Må si meg enig i at jeg kun har sympati for vedkommende som satt bak rattet. Hadde det vært meg, ville jeg sannsynligvis måtte slite med det resten av livet ("tenk om..", "hvis bare.."), uansett profesjonell hjelp og støtte.

Har ikke ord som kan beskrive hvor dumt det er å gjøre noe slikt. Nok en gang blir "Jackass" serien brukt som hoggestabbe når noen gjør noe så ufattelig dumt. I det minste vet dustene i den serien hva de gjør, og det skjer i mer kontrollerte omgivelser enn mange tror. Selv har jeg aldri vært fan av serien.

:no:

Lenke til kommentar
Må si meg enig i at jeg kun har sympati for vedkommende som satt bak rattet. Hadde det vært meg, ville jeg sannsynligvis måtte slite med det resten av livet ("tenk om..", "hvis bare.."), uansett profesjonell hjelp og støtte.

Vel, når du kjører bil, er ikke dette slikt en burde tenke på uansett? Er det først når du har kjørt i hjel et menneske at du skal tenke over konsekvensene?

Siden den første bilen klarte å unngå han, betyr det (1+1=2) kanskje at sjåføren av bil #2 ikke var oppmerksom nok?

(Jeg vet folk uansett ikke skal legge seg i veien :p)

Endret av Quicko
Lenke til kommentar
Jeg sier, som jeg har sagt flere ganger før: survival of the fittest. En idiot mindre i verden.

Den eneste som får min sympati i denne saken, er personen som kjørte bilen.

Skulle til å si det samme, bare dårligere formulert. Enig.

Lenke til kommentar
Siden den første bilen klarte å unngå han, betyr det (1+1=2) kanskje at sjåføren av bil #2 ikke var oppmerksom nok?

Eller kanskje det betyr at når første bilen passerte lå han på langs i veien, og når bil nummer 2 kom lå han på tvers. Det at man ligger på tvers gjør at det blir litt lettere å treffe (du vet 1+1=2)

Lenke til kommentar

Fartsgrensene er såpass lave at man kjder livet av seg og finner på stunt. Ingen hadde gjort dette i 230 på autobahn, da er kjøring spenning nok i seg selv.

Mener du at bilisten valge å kjøre over fartsgrensa slik at han "tilfeldigvis" skulle klare å kjøre over en idiot i kanindrakt som ligger på tvers midt i veien?

Lenke til kommentar

Fartsgrensene er såpass lave at man kjder livet av seg og finner på stunt. Ingen hadde gjort dette i 230 på autobahn, da er kjøring spenning nok i seg selv.

Mener du at bilisten valge å kjøre over fartsgrensa slik at han "tilfeldigvis" skulle klare å kjøre over en idiot i kanindrakt som ligger på tvers midt i veien?

Gutta var på vei hjem fra søta bror og humpet avgårde på norske veier i 70 km/t. Kanskje de bestemte seg for å finne på noe sprell. Hadde de kjørt i 230 så hadde de kosa seg og ikke gjort kaninstreker. Maybe

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...