gorg Skrevet 4. april 2002 Del Skrevet 4. april 2002 jeg har kjøpt 2 6" neon lys på microplex og lurer på hvor lenge det går før jeg må kjøpe nye... Lenke til kommentar
thomasr Skrevet 4. april 2002 Del Skrevet 4. april 2002 2-3 måneder tror jeg de sier, men du har dem jo ikke på 24/7.. Lenke til kommentar
Bugaloo Skrevet 4. april 2002 Del Skrevet 4. april 2002 varer en kald kathode lenge? Lenke til kommentar
Bøgge Bakken Skrevet 4. april 2002 Del Skrevet 4. april 2002 Quote: On 2002-04-04 21:11, Bugaloo skrev:varer en kald kathode lenge? Fikk fra microplex at kald katode vare ca. like lenge som en lyspære. Ver oppmerksom på at kald katode er svært følsomt for støt (ikke elektrisk) og slag. Har du dem i bil så går dem etter noen få dager. Lenke til kommentar
blackice Skrevet 5. april 2002 Del Skrevet 5. april 2002 Quote: Bøgge Bakken skrev (2002-04-04 21:59): Quote: On 2002-04-04 21:11, Bugaloo skrev: varer en kald kathode lenge? Fikk fra microplex at kald katode vare ca. like lenge som en lyspære. Ver oppmerksom på at kald katode er svært følsomt for støt (ikke elektrisk) og slag. Har du dem i bil så går dem etter noen få dager. Synes dette er meget skuffende at de ikke varer lenger, så jeg fant ut etter å testet litt med optisk mus at det funker jo like bra med 4kraftige leds eller no, så har man full effekt + at det er MYE billigere :smile: Lenke til kommentar
Xell Skrevet 5. april 2002 Del Skrevet 5. april 2002 Quote: Bøgge Bakken skrev (2002-04-04 21:59):Fikk fra microplex at kald katode vare ca. like lenge som en lyspære. Ver oppmerksom på at kald katode er svært følsomt for støt (ikke elektrisk) og slag. Har du dem i bil så går dem etter noen få dager. en god gammel glødetråd-pære eller en nyere økonomi-type? Det er jo vesentlig forskjell på levetid på lyspærer nå tildags :smile: Lenke til kommentar
CFD Skrevet 5. april 2002 Del Skrevet 5. april 2002 Quote: blackice skrev (2002-04-05 06:43): Quote: Bøgge Bakken skrev (2002-04-04 21:59): Quote: On 2002-04-04 21:11, Bugaloo skrev: varer en kald kathode lenge? Fikk fra microplex at kald katode vare ca. like lenge som en lyspære. Ver oppmerksom på at kald katode er svært følsomt for støt (ikke elektrisk) og slag. Har du dem i bil så går dem etter noen få dager. Synes dette er meget skuffende at de ikke varer lenger, så jeg fant ut etter å testet litt med optisk mus at det funker jo like bra med 4kraftige leds eller no, så har man full effekt + at det er MYE billigere :smile: Jo større efekt du har på Led`ene så kortere varer dem. Så det er et komprmiss. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå