thomas81 Skrevet 25. april 2004 Del Skrevet 25. april 2004 (endret) vurderer å selge mitt ixus 300 digitalkamera,,, hva vil dere si at det er verdt? nypris for 2001(?) var nesten 8000,- edit: når V2 kom på markedet, sank 300'en til ca 6000,-, og v2'en lå på ca 4000,- mener jeg Endret 25. april 2004 av thomas81 Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 25. april 2004 Del Skrevet 25. april 2004 Oj... vanskelig å si. Ett tre megapixel Ixus kamera, koster under 3000 kroner nytt. 2500 på nettet tror jeg (Digital Ixus II). Tror ikke du bør satse på å få noe mer enn tusenlappen for det. Antakeligvis noe mindre. Men det innebærer at alt som fulgte med, er intakt... samt at batteriet fortsatt er godt. Må nytt batteri kjøpes, må du redusere prisen med 3-400 kroner, ettersom det er det ett originalbatteri koster. Lenke til kommentar
kristo_l_w Skrevet 25. april 2004 Del Skrevet 25. april 2004 ikke selg det. du får så lite for det uanz, så bruk det heller som partycam som du ikke trenger å være redd for. kan ikke tenkte meg at det har bra batterikapasitet, så da får du ikke mye for det (ixus hadde dårlig batterikapasitet tidligere enn i dag og det sier jo sitt, hvis ikke du har kjøpt nytt i tillegg da ) men, hvis du skal selge det, så si ifra til meg . trenger cam til fest som er bedre enn det meste man får kjøpt nytt under 1k Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå