Uin Viel Skrevet 25. april 2004 Del Skrevet 25. april 2004 Jeg har tidligere brukt home.no som server til å legge ut hjemmesiden min på. Men nå i det siste har jeg begynt å bruke litt php, som dere sikkert vet støtter ikke home.no dette. Er det noen som har forslag til noen gratis servere som støtter php? Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 25. april 2004 Del Skrevet 25. april 2004 Start.no har støtte for PHP.. Du sender en melding til et nr for å få låst opp kontoen. Koster 10kr Lenke til kommentar
Goebbels Skrevet 25. april 2004 Del Skrevet 25. april 2004 eller ringer de, da koster det ikke en drit. Lenke til kommentar
PT Skrevet 25. april 2004 Del Skrevet 25. april 2004 eller ringer de, da koster det ikke en drit. Hvis 12,50 per minutt er det samme som "ikke en dritt" for deg, så stemmer nok det du sier Lenke til kommentar
Uin Viel Skrevet 25. april 2004 Forfatter Del Skrevet 25. april 2004 *Takkerbukkerogneier* Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 25. april 2004 Del Skrevet 25. april 2004 (endret) eller ringer de, da koster det ikke en drit. Hvis 12,50 per minutt er det samme som "ikke en dritt" for deg, så stemmer nok det du sier Det koster vel ikke noe for Ktulu, men for Ktulu-mor og Ktulu-far koster det 13 ,- i minuttet Edit: OK, mest sannsynlig at han bor for seg selv i den alderen Endret 25. april 2004 av NMI on XTC Lenke til kommentar
Goebbels Skrevet 25. april 2004 Del Skrevet 25. april 2004 eller ringer de, da koster det ikke en drit. Hvis 12,50 per minutt er det samme som "ikke en dritt" for deg, så stemmer nok det du sier Joa.. men jeg ser av en eller annen grunn annerledes å bruke 10 kr på vanlig tlf regningen, da det fundamentalt byr meg imot å sende en sms til 10 kr.. Men ser jo at jeg kunne moderert med ørlite grann ja Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå