VeXx Skrevet 25. april 2004 Del Skrevet 25. april 2004 Kommer ikke akkurat som noen bombe at kortet koster ca 5 000,- Voodoo2 kostet det i starten, det samme gjorde Voodoo3, GeForce, GF2, GF3 etc Det gjorde dem så adeles ikke (med untak av GF3). Voodoo3 3000 kostet f.eks i underkant av 2000,- hvis jeg ikke husker feil. Du husker ikke feil, det kostet rundt 2000kr. Lenke til kommentar
Darth Kjell Skrevet 26. april 2004 Del Skrevet 26. april 2004 Ja, kanskje jeg tar feil med Voodoo3, men det kortet var jo ikke akkurat raskest på markedet heller da. Men poenget er uansett at 5000,- ikke er uvanlig for et nytt skjermkort. Hvis Voodoo5 6000 hadde kommet på markedet, da ville du sett et dyrt skjermkort. Du MÅ jo ikke kjøpe det dyreste skjermkortet, så jeg ser bare ikke problemet. Vent til de detter i pris, det skal jeg gjøre. Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 26. april 2004 Del Skrevet 26. april 2004 Jeg vil vente til kortene ligger på lager hos leverandører..... Har sett så mange ganger at prisene går noe ned når de kommer på lager ! Lenke til kommentar
schmelck.no Skrevet 26. april 2004 Del Skrevet 26. april 2004 OT [nostalgimode]: husker da jeg kjøpte Diamond Monster 3D 2 (16MB) pci kort til den nette sum av 2000kr. Det du kunne gjøre med disse var å kjøpe et kort til, linke dem sammen med en spesiell kabel, og få dobbel ytelse, ergo 4000kr for datidens "råeste" ytelse. Dette var vel i 98 tror jeg... Lenke til kommentar
Daniel-san Skrevet 26. april 2004 Del Skrevet 26. april 2004 Kjøper dette kortet jeg. Vann og brød resten av måneden ja. Lenke til kommentar
fredriku Skrevet 26. april 2004 Del Skrevet 26. april 2004 Kjøper dette kortet jeg. Vann og brød resten av måneden ja. hjelper vel lite å kjøpe nå, ettersom det ikke er kommet ennå? Lenke til kommentar
MistaPi Skrevet 26. april 2004 Del Skrevet 26. april 2004 (endret) Ja, kanskje jeg tar feil med Voodoo3, men det kortet var jo ikke akkurat raskest på markedet heller da. I en del tilfeller så var den det. Uansett så kostet ikke TNT2Ultra så mye mer. Men poenget er uansett at 5000,- ikke er uvanlig for et nytt skjermkort. I dag er ikke ~5000,- for et "ultra high end" kort uvanlig nei, men prisene har dessverre ganske gjevnt gått opp med tiden. Endret 26. april 2004 av MistaPi Lenke til kommentar
Darth Kjell Skrevet 26. april 2004 Del Skrevet 26. april 2004 Mitt problem med de nye kortene er ikke prisen (kan jo bare vente til den går ned), men at man må ha en kraftig PSU. Det og at kortene tar opp 1 PCI-spor noen ganger. Ikke akkurat SFF-vennlige kort det der. Lenke til kommentar
Merlin Skrevet 26. april 2004 Del Skrevet 26. april 2004 Jeg vil vente til kortene ligger på lager hos leverandører.....Har sett så mange ganger at prisene går noe ned når de kommer på lager ! Riktig det og veldig smart Lenke til kommentar
Traxco Skrevet 26. april 2004 Del Skrevet 26. april 2004 (endret) Mitt problem med de nye kortene er ikke prisen (kan jo bare vente til den går ned), men at man må ha en kraftig PSU. Det og at kortene tar opp 1 PCI-spor noen ganger. Ikke akkurat SFF-vennlige kort det der. må ha en kraftig PSU.. alt krever jo mere og mere watt iallefall del hardware. var jo ikke så lenge siden man ikke trengte mere enn 150 watt. og nå minst 300watt. før eller siden måtte det jo komme(mere watt)og dette kan jo være tiden for oppgradering av pcu. ps:er jo ikke sikkert ati-kortet krever så mye mindre Endret 26. april 2004 av Traxco Lenke til kommentar
knut-eirik Skrevet 26. april 2004 Del Skrevet 26. april 2004 og langt der borte hørte jeg en lommebok gråte ... Gråte? hyle av skrekk er vel et mere realistisk ord? Lenke til kommentar
TheDarkListener Skrevet 26. april 2004 Del Skrevet 26. april 2004 og langt der borte hørte jeg en lommebok gråte ... Gråte? hyle av skrekk er vel et mere realistisk ord? Lenke til kommentar
Same- Skrevet 26. april 2004 Del Skrevet 26. april 2004 og langt der borte hørte jeg en lommebok gråte ... Gråte? hyle av skrekk er vel et mere realistisk ord? Ta selmord er vel mest realistisk Lenke til kommentar
Prizefighter Skrevet 26. april 2004 Del Skrevet 26. april 2004 og langt der borte hørte jeg en lommebok gråte ... Gråte? hyle av skrekk er vel et mere realistisk ord? Ta selmord er vel mest realistisk oooooog der stoppet moroen Lenke til kommentar
SupremeX Skrevet 26. april 2004 Del Skrevet 26. april 2004 hørte jeg konf penger gråte? På linja under her stopper humoren _________________________________________________ Albatron sitt kort så jo tøft ut da, med lyseblå pcb og greier. Lenke til kommentar
VeXx Skrevet 26. april 2004 Del Skrevet 26. april 2004 Anybody checked the price recently ? 5550:- Lenke til kommentar
TDK Skrevet 27. april 2004 Del Skrevet 27. april 2004 enda dyrere! hjelp! Har en følelse av at alle konf penga mine kommer til å gå til et skjermkortkjøp... hvis jeg gidder... Lenke til kommentar
Robin B Skrevet 27. april 2004 Forfatter Del Skrevet 27. april 2004 Jepp ser ut som de hadde feil priset, grøss å gru. Lenke til kommentar
Daniel-san Skrevet 3. mai 2004 Del Skrevet 3. mai 2004 Kjøper kortet uansett pris jeg. Vann og brød resten av året da. Så snart kortet er i butikken ja. Hmmm. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 3. mai 2004 Del Skrevet 3. mai 2004 Kjøper kortet uansett pris jeg. Vann og brød resten av året da. Så snart kortet er i butikken ja. Hmmm. Noen gjør vel det også Men seriøst. Har pengene kortet blir å koste, kan gjerne kjøpe det uten å leve på vann og brød resten av året, langt i fra. Men 5500,- for et skjermkort gidder jeg rett og slett ikke å betale. Har tenkt meg dette kortet, men det får i såfall bli når prisen har sunket Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå