blackeyedragon Skrevet 25. april 2004 Del Skrevet 25. april 2004 (endret) Topic sier det meste! Jeg vet ikke hvor jeg skal poste denne tråden, så jeg posta den her. Nå til saken: Jeg har 7 pc-er.. 3 raske og 4 treige.. Jeg vil vite om det er mulig å gjøre det slik at de 4 treige blir som ett.. Da mener jeg gjøre 4 pc-er til å kjøre som en singel pc.. Er dette mulig? Og hvis ja hvordan? (P.S jeg mener å ha sett det på tv en gang) Takker for svar Endret 25. april 2004 av blackeyedragon Lenke til kommentar
jevel Skrevet 25. april 2004 Del Skrevet 25. april 2004 Søk på "clustering" på Google. -KJ Lenke til kommentar
Yitzak Skrevet 26. april 2004 Del Skrevet 26. april 2004 Hei Tror det lar seg gjøre, men kun i enkelte program som benytter seg av dette. Feks Autocad, 3Dstudio, og noen andre program hvor du kan fortelle at programmet skal bruke alle ledige CPU ressurser i et nettverk til rendering etc... Som et eksempel finnes det nå på nettet en utility som kan lastes ned, som tillater andre på internett å bruke din maskin til å utføre kalkulasjoner etc. Hilsen Yitzak Lenke til kommentar
tbend Skrevet 1. mai 2004 Del Skrevet 1. mai 2004 Har tenkt på det samme, men trur ikke det lar seg gjøre.... Kanskje over Lan.... Lenke til kommentar
LarsFromasj Skrevet 2. mai 2004 Del Skrevet 2. mai 2004 Hm, det blir vel som en slags render-farm når du kjører 3ds max f.eks... men jeg tror ikke det hjelper stort kun i Windows liksom. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå