Gå til innhold

Deler til Case-mods

Anbefalte innlegg

Har lenge vurdert å lage en egen kasse til fil-serveren min, slik den ser ut nå er den rimelig trang i forhold til hva den inneholder.

Lurer da på hvor jeg kan få kjøpt hk-brett ol. som trengs til å få alt til å sitte.

I samme slengen lurer jeg på om det finnes noen hd-brønner med støydemping? De tingene jeg skal fokusere på når jeg skal bygge kassen er demping av vibrasjoner i harddiskene, og stille men effektiv kjøling av harddiskene. Siden jeg bygger serveren med rom til 7-10 disker så må jeg prøve å finne smarte løsninger. Slik at jeg slipper å ha 2 vifter per disk f.eks, heller prøve med noen 120x120 vifter.

Men nok offtopic om hvordan jeg skal prøve å gjøre det, hk-brett og hd-brønner, evt. med demping. Where? :hmm:

Tusen takk!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg tror kanskje jeg har funnet løsningen til hd-problemet. Husker det var en kar (fra overklokking.no?) som trengte flere hd-brønner, men hadde ikke peng. Han tok noe metall"vaier", formet som masse 8-tall under hverandre....

8

8

8

8

8

8

8

Hvis noen ANER hva jeg snakker om og vet hvor jeg kan få kjøpt slik, please tell me.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...