rivrusk Skrevet 25. april 2004 Del Skrevet 25. april 2004 Hvor laster dere ned themes til deres P900? Hva er deres favoritt themes? Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 25. april 2004 Del Skrevet 25. april 2004 Du laster de opp på telfonen og så åpner du dem med filbehandlings programmet, så vil det li innstallert på telefonen Mitt favoritt theme er dette(som jeg har laget selv) Og dette(som jeg også har laget) Lenke til kommentar
rivrusk Skrevet 25. april 2004 Forfatter Del Skrevet 25. april 2004 Du laster de opp på telfonen og så åpner du dem med filbehandlings programmet, så vil det li innstallert på telefonen Tror du ikke helt forsto meg der! Jeg mente hvor dere hentet themes fra, altså hvilken webside! Lenke til kommentar
Sir_cruz Skrevet 25. april 2004 Del Skrevet 25. april 2004 Du laster de opp på telfonen og så åpner du dem med filbehandlings programmet, så vil det li innstallert på telefonen Tror du ikke helt forsto meg der! Jeg mente hvor dere hentet themes fra, altså hvilken webside! det er jo masse themes til nedlastning der gandalf nevte bare trykk på themes knappen og velg kategori (tror ikke du skjønte ) Lenke til kommentar
DC++_? Skrevet 25. april 2004 Del Skrevet 25. april 2004 Hva med å søke på www.google.com? Det er ganske lurt noen ganger.. (prøv for eks. "p900 themes download") Fant denne siden http://www.mobile9.com Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 25. april 2004 Del Skrevet 25. april 2004 Misforstod litt der ja, i såfall så er denne og denne noen av de beste Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå