TheDarkListener Skrevet 9. mai 2004 Del Skrevet 9. mai 2004 2 min igjen til det starter Lenke til kommentar
1234567890qwertyuio Skrevet 9. mai 2004 Del Skrevet 9. mai 2004 (endret) ENDELIG!! EDIT: **************** Så programet, har bare en ting å si: hehe, stå på. Kommer det Bare på søndager? Endret 10. mai 2004 av Carrox Lenke til kommentar
Gromle Skrevet 9. mai 2004 Del Skrevet 9. mai 2004 Gud å tafatt, vise masse fra treningsoppdraget til Hitman Contracts, og i tillegg redigere bort de "stygge" scenene. Lenke til kommentar
SmalHans @ NRK Skrevet 9. mai 2004 Del Skrevet 9. mai 2004 Kan ikke legge ut de blodigste scenene da... Kom helt sinnsykt mye meldinger inn, rakk ikke svare på en 1000ende del i tillegg hadde vi masse problemer med teknikken, Neste gang erre Trackmania! Lenke til kommentar
Zetheus Skrevet 9. mai 2004 Del Skrevet 9. mai 2004 Hvorfor spiller dere bare bilspill over nettet? Lenke til kommentar
SmalHans @ NRK Skrevet 9. mai 2004 Del Skrevet 9. mai 2004 er vanskelig å finne andre spill (med lav aldersgrense) uten blod gørr og massemord som man kan spille på tv på en søndags formiddag Lenke til kommentar
Treblad Skrevet 9. mai 2004 Del Skrevet 9. mai 2004 er vanskelig å finne andre spill (med lav aldersgrense) uten blod gørr og massemord som man kan spille på tv på en søndags formiddag Hva med strategispill, da? Warcraft? Starcraft? Lenke til kommentar
Gromle Skrevet 9. mai 2004 Del Skrevet 9. mai 2004 er vanskelig å finne andre spill (med lav aldersgrense) uten blod gørr og massemord som man kan spille på tv på en søndags formiddag Hva med strategispill, da? Warcraft? Starcraft? Det kunne sikkert vært underholdende! Men hele kampen må sendes da... Lenke til kommentar
ttt Skrevet 9. mai 2004 Del Skrevet 9. mai 2004 er vanskelig å finne andre spill (med lav aldersgrense) uten blod gørr og massemord som man kan spille på tv på en søndags formiddag Hva med strategispill, da? Warcraft? Starcraft? det vert for tidkrevande. ei runde med bilspelt tek ca 3-4 minutt, medan ei runde med f.eks starcraft kan ta 30-60 min (eller mykje lenger), så det er mest praktisk med bilspel. men ikkje like underholdande. Lenke til kommentar
DWfreak Skrevet 9. mai 2004 Del Skrevet 9. mai 2004 Han duden som annmelde det bilrallygreiespillet var flink. Lenke til kommentar
SmalHans @ NRK Skrevet 9. mai 2004 Del Skrevet 9. mai 2004 Er 2 cm fra å ta med starcraft, få cowmaistr til å spille en ffa kamp f.eks.. jeg er sjef fram til halvard kommer hjem fra e3 nå, så det blir mye mer spillvideoer til neste program Hvis noen sender oss noe vettig da... Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 9. mai 2004 Del Skrevet 9. mai 2004 er vanskelig å finne andre spill (med lav aldersgrense) uten blod gørr og massemord som man kan spille på tv på en søndags formiddag Hva med strategispill, da? Warcraft? Starcraft? det vert for tidkrevande. ei runde med bilspelt tek ca 3-4 minutt, medan ei runde med f.eks starcraft kan ta 30-60 min (eller mykje lenger), så det er mest praktisk med bilspel. men ikkje like underholdande. Kan jo redigere den da Lenke til kommentar
djorgen Skrevet 9. mai 2004 Del Skrevet 9. mai 2004 Trackmania! Øvde litt i dag... *tjihi* Må nesten kjøpe meg RalliSport Challenge 2 da.. hvis det ska spilles igjen, that is... har 1'ern - fortsatt vanvittig kult. Lenke til kommentar
djorgen Skrevet 9. mai 2004 Del Skrevet 9. mai 2004 (endret) Hmm. En idè til. Hva med FIFA2004 over nett? ... Vet ikke om det er muligheter for å spille fler enn to pr. game, men det hadde vært vanvittig kult. Endret 9. mai 2004 av djorgen Lenke til kommentar
SmalHans @ NRK Skrevet 10. mai 2004 Del Skrevet 10. mai 2004 Må få EA til å sende meg et parr kopier av Fifa 2004 først da NHL 2004 var iallefall dritmorsomt å spille 5on5. Lenke til kommentar
AshtraY Skrevet 10. mai 2004 Del Skrevet 10. mai 2004 smalhans: syns programmet har hatt ei fin og positiv utvikling! liker godt anmeldensane av spel dokke har;) ein SC ffa kamp blir ganske artig å sjå på trur eg.. har deltatt sjølv mange ganger i ffa kamper både i SC og Wc3, det er utrulig morsomt Lenke til kommentar
ttt Skrevet 10. mai 2004 Del Skrevet 10. mai 2004 er vanskelig å finne andre spill (med lav aldersgrense) uten blod gørr og massemord som man kan spille på tv på en søndags formiddag Hva med strategispill, da? Warcraft? Starcraft? det vert for tidkrevande. ei runde med bilspelt tek ca 3-4 minutt, medan ei runde med f.eks starcraft kan ta 30-60 min (eller mykje lenger), så det er mest praktisk med bilspel. men ikkje like underholdande. Kan jo redigere den da dei kan ikkje rediger så mkje når det vert sendt direkte nå fekk eg ikkje sett heile søndagens program (skal sjå det på web-tv i løpet av veka) men eg var uenig i hitman anmeldelsen. han klaga over mangel på mulitplayer. han ville og ha team deatmatch! det er det dummaste eg har hørt. det passar jo ikkje inn i spelet. Lenke til kommentar
SmalHans @ NRK Skrevet 10. mai 2004 Del Skrevet 10. mai 2004 Javel, så får du bare være uenig. Jeg mener at en coop mulighet i dette spillet ville vært genialt, uten flerspillermulighet så ender man opp med i beste fall å gå igjennom spillet på de forskjellige vanskelighetsgradene, dette spillet tok ca 10 timer å springe igjennom på det letteste. 15 timer å "springe" igjennom på middels og jeg har enda ikke gått igjennom den vanskeligste pga den jævla aimbotten AI`en får på denne vanskelighetsgraden. Men si du spiller i 50 timer sammenlagt for å klare alle vanskelighetsgradene, hva skal du gjøre etterpå ? spille igjennom på nytt for å få silent assasin merket på ? Jeg har en liten avi med 50 bilder i sekundet hvor datamaskinen aimer mot meg på 1 av de bildene og dreper meg, resten av bildene ser han en annen vei, greit nok at det er meningen man skal gjøre stille mord og snike seg rundt men dette ble helt latterlig. Føles omtrent som å spille mot LTK botter når du først blir oppdaget. Om dem hadde lagt til vel gjennomtenkt laget coop eller en flerspiller mulighet i det hele tatt så hadde spillet fått en del bedre karrakter, nettop fordi man kunne spillt det over lengre tid. Lenke til kommentar
ttt Skrevet 10. mai 2004 Del Skrevet 10. mai 2004 SmalHans @ NRK: coop hadde sikkert vert artig i hitman. men hitman er ikkje meint som eit multilpayer spel. det har alltid fokusert på å skape ein best mogleg singelplayer opplevelse. multiplayer passer rett og slett ikkje inn i hitman universet. meininga med hitman er at du skal vere ein person som skal snike deg rundt og drepe f.eks ein general, det er ikkje meininga at 10 stk. skal springe rundt og drepe kvarandre i team deathmatch. Lenke til kommentar
FJERNET111 Skrevet 10. mai 2004 Del Skrevet 10. mai 2004 SmalHans @ NRK: coop hadde sikkert vert artig i hitman. men hitman er ikkje meint som eit multilpayer spel. det har alltid fokusert på å skape ein best mogleg singelplayer opplevelse. multiplayer passer rett og slett ikkje inn i hitman universet. meininga med hitman er at du skal vere ein person som skal snike deg rundt og drepe f.eks ein general, det er ikkje meininga at 10 stk. skal springe rundt og drepe kvarandre i team deathmatch. Og hvorfor svarer du ikke på de argumentene SmalHans kommer med mot spillet da? Han har jo gitt sin begrunnelse på hvorfor han ikke likte det så godt, og da kan ikke du komme med et sånt goddag mann økseskaft svar. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå