Gå til innhold

Husk dataspill-programmet idag

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
er vanskelig å finne andre spill (med lav aldersgrense)

uten blod gørr og massemord som man kan spille på tv på en søndags formiddag

Hva med strategispill, da? Warcraft? Starcraft?

Det kunne sikkert vært underholdende! Men hele kampen må sendes da...

Lenke til kommentar

det vert for tidkrevande. ei runde med bilspelt tek ca 3-4 minutt, medan ei runde med f.eks starcraft kan ta 30-60 min (eller mykje lenger), så det er mest praktisk med bilspel. men ikkje like underholdande.

Lenke til kommentar

det vert for tidkrevande. ei runde med bilspelt tek ca 3-4 minutt, medan ei runde med f.eks starcraft kan ta 30-60 min (eller mykje lenger), så det er mest praktisk med bilspel. men ikkje like underholdande.

Kan jo redigere den da :roll:

Lenke til kommentar

smalhans: syns programmet har hatt ei fin og positiv utvikling!

liker godt anmeldensane av spel dokke har;)

ein SC ffa kamp blir ganske artig å sjå på trur eg.. har deltatt sjølv mange ganger i ffa kamper både i SC og Wc3, det er utrulig morsomt :w00t:

Lenke til kommentar

Kan jo redigere den da :roll:

dei kan ikkje rediger så mkje når det vert sendt direkte :p

nå fekk eg ikkje sett heile søndagens program (skal sjå det på web-tv i løpet av veka)

men eg var uenig i hitman anmeldelsen. han klaga over mangel på mulitplayer. han ville og ha team deatmatch! det er det dummaste eg har hørt. det passar jo ikkje inn i spelet.

Lenke til kommentar

Javel, så får du bare være uenig.

Jeg mener at en coop mulighet i dette spillet ville vært genialt,

uten flerspillermulighet så ender man opp med i beste fall å gå igjennom spillet på de forskjellige vanskelighetsgradene, dette spillet tok ca 10 timer å springe igjennom på det letteste.

15 timer å "springe" igjennom på middels og jeg har enda ikke gått igjennom den vanskeligste pga den jævla aimbotten AI`en får på denne vanskelighetsgraden.

Men si du spiller i 50 timer sammenlagt for å klare alle vanskelighetsgradene, hva skal du gjøre etterpå ? spille igjennom på nytt for å få silent assasin merket på ?

Jeg har en liten avi med 50 bilder i sekundet hvor datamaskinen aimer mot meg på 1 av de bildene og dreper meg, resten av bildene ser han en annen vei, greit nok at det er meningen man skal gjøre stille mord og snike seg rundt men dette ble helt latterlig.

Føles omtrent som å spille mot LTK botter når du først blir oppdaget.

Om dem hadde lagt til vel gjennomtenkt laget coop eller en flerspiller mulighet i det hele tatt så hadde spillet fått en del bedre karrakter, nettop fordi man kunne spillt det over lengre tid.

Lenke til kommentar

SmalHans @ NRK: coop hadde sikkert vert artig i hitman. men hitman er ikkje meint som eit multilpayer spel. det har alltid fokusert på å skape ein best mogleg singelplayer opplevelse. multiplayer passer rett og slett ikkje inn i hitman universet.

meininga med hitman er at du skal vere ein person som skal snike deg rundt og drepe f.eks ein general, det er ikkje meininga at 10 stk. skal springe rundt og drepe kvarandre i team deathmatch.

Lenke til kommentar
SmalHans @ NRK: coop hadde sikkert vert artig i hitman. men hitman er ikkje meint som eit multilpayer spel. det har alltid fokusert på å skape ein best mogleg singelplayer opplevelse. multiplayer passer rett og slett ikkje inn i hitman universet.

meininga med hitman er at du skal vere ein person som skal snike deg rundt og drepe f.eks ein general, det er ikkje meininga at 10 stk. skal springe rundt og drepe kvarandre i team deathmatch.

Og hvorfor svarer du ikke på de argumentene SmalHans kommer med mot spillet da? Han har jo gitt sin begrunnelse på hvorfor han ikke likte det så godt, og da kan ikke du komme med et sånt goddag mann økseskaft svar.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...