Togo Skrevet 2. mai 2004 Del Skrevet 2. mai 2004 Klar forbedring i fra sist gang ja! Syntes SmallHans sin anmeldelse var best. Bra lagt opp og forklaringene var gode. Også Far Cry anmeldelsen var ganske bra. Smalhans sin var nok best, siden han var den som la ut mest om spillet og ikke gjentok seg selv flere ganger. Far Cry anmeldelsen var god den også. Videoanmeldelser gjør seg, vet dere Lenke til kommentar
FJERNET111 Skrevet 2. mai 2004 Del Skrevet 2. mai 2004 Var mye bedre i dag. Hvis det blir like stor forbedring neste gang, så kan det bli skikkelig bra. Sikkert en del folk som har kommentarer her, som dere burde høre på! Lenke til kommentar
_vamecum Skrevet 2. mai 2004 Del Skrevet 2. mai 2004 CS er det beste online spillet Og jeg er faktisk ikke fjortiss. Ikke når det kommer til alder i alle fall Å krangle over hvilket spill som funker best online, er bare tull. spillsmak er som alle andre meninger; svært subjektiv. Tjohei og ho.. Dette skal jo handle om nerdprogrammet, ikke om cs.. pre-recordede spillomtaler funker vel kanskje bedre enn live, værtfall på noen punkt. eller hva syns dere? Lenke til kommentar
djorgen Skrevet 2. mai 2004 Del Skrevet 2. mai 2004 (endret) CS er best? Og du har prøvd BF1942/DC/Vietnam, SC:PT, Unreal2003/04, etc? Og du synes likevel CS er best? ... Greit, da får du mene det. Men jeg er IKKE enig! Endret 2. mai 2004 av djorgen Lenke til kommentar
Plomma2 Skrevet 2. mai 2004 Del Skrevet 2. mai 2004 CS er best? Og du har prøvd BF1942/DC/Vietnam, SC:PT, Unreal2003/04, etc? Og du synes likevel CS er best? ... Greit, da får du mene det. Men jeg er IKKE enig! Har prøvd det meste annet på markede, syns ikke noe om de fleste.. WC3 er ganske kult, men resten er så som så.. Dessuten trenger ikke du være enig Lenke til kommentar
Togo Skrevet 2. mai 2004 Del Skrevet 2. mai 2004 Omg, ikke snakk om sånn drit inn her da. Snakk om programmet i stedet.. Sheesh... Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 2. mai 2004 Del Skrevet 2. mai 2004 CS er det beste online spillet Og jeg er faktisk ikke fjortiss. Ikke når det kommer til alder i alle fall Men mentalt er du? Lenke til kommentar
djorgen Skrevet 2. mai 2004 Del Skrevet 2. mai 2004 Får holde oss til topic folkens. Kan disse CS alle andre steder. Lenke til kommentar
NuckChorris Skrevet 2. mai 2004 Del Skrevet 2. mai 2004 Hmm..glemte det igjen i dag Har fortsatt ikke sett dette programmet...går det i reprise noen dager? Lenke til kommentar
djorgen Skrevet 2. mai 2004 Del Skrevet 2. mai 2004 (endret) Hmm..glemte det igjen i dag Har fortsatt ikke sett dette programmet...går det i reprise noen dager? Sjekk www.nrk.no/nerd .. Webtv-opplegg. Edit: #800 Endret 2. mai 2004 av djorgen Lenke til kommentar
NuckChorris Skrevet 2. mai 2004 Del Skrevet 2. mai 2004 Hmm..glemte det igjen i dag Har fortsatt ikke sett dette programmet...går det i reprise noen dager? Sjekk www.nrk.no/nerd .. Webtv-opplegg. ahh tenkte jeg ikke på..takker Lenke til kommentar
El Noobo Skrevet 2. mai 2004 Del Skrevet 2. mai 2004 (endret) CS er det beste online spillet Og jeg er faktisk ikke fjortiss. Ikke når det kommer til alder i alle fall Og dette bare vet du? EDIT: Klarte ikke å styre meg Endret 2. mai 2004 av El Noobo Lenke til kommentar
SmalHans @ NRK Skrevet 2. mai 2004 Del Skrevet 2. mai 2004 takk for at dere faktisk likte anmeldelsen min...er ikke helt fornøyd selv...var litt nervøs..(mange som stod å så på når jeg filmet den) og jeg HATER stemmen min. Hvis jeg hadde hatt peiling på hvor stygg den var så ville jeg holdt mer kjeft. Håkon sin anmeldelse av farcry var også bra...synd datamaskinen som skulle starte videoklippet kræsjet når det skulle starte..Oh well...fikk bootet den og startet innslaget rimelig kjapt...slik som skjer når man skal på lufta 2 timer direkte. Synd ingen kom inn i nfsu gamen på ps2`en slik at vi kunne visst fram litt andre spill. Gamecuben brukte freeloader til å loade et amerikansk spill med ntsc... skapte store problemer for teknikken og valget var mellom hakkete fargesøl (60hz via synchronizere går ikke bra) eller sorthvitt klart bilde.. valget ble sorthvitt med fargebilde på plasmaskjermen... og jeg tror vi blir å tape/redigere så mange anmeldelser som vi får tid til før sendingene..men vi blir nok å beholde et parr anmeldelser i studio... Ble mye demoer i dag pga. litt mangel på 3 favoritt spill og andre innslag som vi evnt kunne sende mens vi bytter gjester etc. Demoene er kjempebra, men jeg synes det ble litt mye.. hvis dere har lyst på "15 minutes of fame" så film at dere forteller om deres 3 favoritt spill og send til [email protected] (under 10mb) eller send en dv kassett til nrk troms merket nerd... eller send en mail til [email protected] for info om hvor dere evnt kan uploade filen (over 10mb) Om ikke lenge blir det forhåpentligvis pc spilling online også...legger ut mer info på nrk.no/nerd fortløpende Lenke til kommentar
eught Skrevet 2. mai 2004 Del Skrevet 2. mai 2004 Må bare kommentere en gigantisk (på min skala) feil som SmalHans gjorde. Det var en som spurte på chatten etter RPG som ligner Fallout. SmalHans svarte da med "Lionheart legends of the crusader" eller noe sånt, men det er jo ikke det spillet heter en gang. Det heter "Lionheart: Legacy of the Crusader". Det har jo riktignok SPECIAL-systemet som Fallout-serien også bruker, men det er på langt nær så bra. Jeg må rett og slett si at det er elendig. I tillegg er det realtime. Hvis jeg hadde giddet å bruke 15 kr på å sende inn en melding, ville jeg foreslått "Arcanum (Of Steamworks and Magick Obscura)". Dette spillet ligner mye på Fallout-spillene i hvordan det er satt opp (det bruker ikke SPECIAL eller noe sånt, men det er laget av bl.a. tre av folkene som var med på å lage det originale Fallout-spillet). Kan jo selvfølgelig ikke klandre SmalHans; han kan jo ikke vite alt. Men jeg ville nå bare kommentere det Lenke til kommentar
djorgen Skrevet 2. mai 2004 Del Skrevet 2. mai 2004 (endret) SmalHansen sa: "og jeg tror vi blir å tape/redigere så mange anmeldelser som vi får tid til før sendingene..men vi blir nok å beholde et parr anmeldelser i studio..." "Demoene er kjempebra, men jeg synes det ble litt mye.. hvis dere har lyst på "15 minutes of fame" så film at dere forteller om deres 3 favoritt spill og send til [email protected] (under 10mb) eller send en dv kassett til nrk troms merket nerd..." enda en Hmm. Hva om vi bruker Fraps til å tape et minutt eller to med spilling, som dere kan vise på direkten? F.eks. grouping i SWG/AO/annet mmorpg, action i BF/SC/Farcry, etc..? Hadde vært litt kult. Endret 2. mai 2004 av djorgen Lenke til kommentar
SmalHans @ NRK Skrevet 2. mai 2004 Del Skrevet 2. mai 2004 Må bare kommentere en gigantisk (på min skala) feil som SmalHans gjorde. Det var en som spurte på chatten etter RPG som ligner Fallout. SmalHans svarte da med "Lionheart legends of the crusader" eller noe sånt, men det er jo ikke det spillet heter en gang. Det heter "Lionheart: Legacy of the Crusader". Det har jo riktignok SPECIAL-systemet som Fallout-serien også bruker, men det er på langt nær så bra. Jeg må rett og slett si at det er elendig. I tillegg er det realtime. Hvis jeg hadde giddet å bruke 15 kr på å sende inn en melding, ville jeg foreslått "Arcanum (Of Steamworks and Magick Obscura)". Dette spillet ligner mye på Fallout-spillene i hvordan det er satt opp (det bruker ikke SPECIAL eller noe sånt, men det er laget av bl.a. tre av folkene som var med på å lage det originale Fallout-spillet). Kan jo selvfølgelig ikke klandre SmalHans; han kan jo ikke vite alt. Men jeg ville nå bare kommentere det takk for at du kommenterer min gigantiske feil.. vet jo selvfølgelig at det heter Lionheart - Legacy of the Crusader..og joda..det er ganske bra iom at det faktisk er multiplayer med SPECIAL systemet... arcanum er ganske greit det også...men likte lionheart bedre faktisk.. mye mulig jeg har dårlig smak i spill.. men spill med coop scorer alltid høyt hos meg Digger å sammarbeide med dama i dataspill.. Jeg taper nemlig alltid i deathmatch mot henne, så blir jeg sur og gidder ikke spille det spillet mer. Jeg fikk inn en helt sinnsykt mengde med meldinger, og hadde desverre ikke tid til å sitte å gruble på om det var legacy of the crusader eller legends of the crusader, litt stress og hjernteppe og svaret ble legends..må bare beklage det.. Jeg har garantert svart feil på flere spørsmål også..men 3000 meldinger på 2 timer ca...stress delux.. det koster forresten bare 5 kr per melding..så dere blir ikke SÅ ruinerte av å sende inn rettelser på meg Lenke til kommentar
djorgen Skrevet 2. mai 2004 Del Skrevet 2. mai 2004 Jeje. Greit å betale 10 kr til NRK... Har jo tross alt ikke betalt lisensen i år. (Oi, sa jeg det høyt..?) ..... Lenke til kommentar
SmalHans @ NRK Skrevet 2. mai 2004 Del Skrevet 2. mai 2004 SmalHansen sa: "og jeg tror vi blir å tape/redigere så mange anmeldelser som vi får tid til før sendingene..men vi blir nok å beholde et parr anmeldelser i studio..." "Demoene er kjempebra, men jeg synes det ble litt mye.. hvis dere har lyst på "15 minutes of fame" så film at dere forteller om deres 3 favoritt spill og send til [email protected] (under 10mb) eller send en dv kassett til nrk troms merket nerd..." enda en Hmm. Hva om vi bruker Fraps til å tape et minutt eller to med spilling, som dere kan vise på direkten? F.eks. grouping i SWG/AO/annet mmorpg, action i BF/SC/Farcry, etc..? Hadde vært litt kult. Ja, dere må gjerne sende bra opptak fra spill, men skriv gjerne en mail på hva opptaket inneholder og IKKE LEGG TIL MUSIKK! vi har fått masse cs videoer med opphavsrettbeskyttet musikk... det kan vi desverre ikke bruke. PS. ikke send .dem,dm2 demoer etc.. ta dere i så fall bryet med å lage en divx eller en mpeg i MINIMUM 720/576@25fps Hadde vært utrolig bra om dere sendte inn slike spillvideoer... Morsomme triks, grupper, stabling av folk i høyden etc kan være utrolig underholdene, selv om spillene er gamle. Så ja please..send stoff til oss [email protected] ..er det mer enn 10mb..send en mail så gir jeg upload info tilbake. Lenke til kommentar
vorbis Skrevet 2. mai 2004 Del Skrevet 2. mai 2004 Syns det klippet av Spider i starten av programmet var genialt (da han spilte Quake). Hold inn skyteknappen hele tiden og skjønte ikke hvorfor han fikk den øksa hele tia Syns forresten programmet idag var mye bedre. Eneste som var litt negativt var de ungene fra asker, som var med på en runde Project Gotham Racing. Men det kan jo ikke dere klandres for Lenke til kommentar
TCi Skrevet 2. mai 2004 Del Skrevet 2. mai 2004 Syns det klippet av Spider i starten av programmet var genialt (da han spilte Quake). Hold inn skyteknappen hele tiden og skjønte ikke hvorfor han fikk den øksa hele tia Hehe ja... det gav meg en god latter og han var utrolig elendig og da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå