SmalHans @ NRK Skrevet 26. april 2004 Del Skrevet 26. april 2004 quote gamer-gur --- er enig i at prog. som svisj sensurerer alt for mye, men når man heter nrk og skal drive et seriøst spill prog. er det grenser for hva man skal tilate...når man driver med spill-tv er det meningen å støtte industrien, ikke oppmuntre til pirat kopiering. nok om det. --- end-quote Den meldinga der var på grensa..men det var sinnsykt hektisk å være script/chatvert/tekniker etc samtidig. og vi var to chatverter..må innrømme at alt ikke ble lest igjennom like nøye..Tar kritikk på det og skjerper oss til neste gang..Men sånn helt egentlig så er det ikke ulovlig å spørre om en cdke.. Vi prøver iallefall å støtte industrien så godt vi kan og vi tar avstand fra piratkopiering. Gode spill er alltid verdt pengene. og ang at nrk leser igjennom forumene her..så gjør de egentlig ikke det.. Er bare jeg som pleier å titte innom forumene her i ny å ne for å se hva folk synes om forskjellige ting. Det har jeg gjort lenge. ..Nerd redaksjonen bruker hovedsakelig forumet på nrk.no/nerd og flere av de flinke programlederne har gitt råd etc til vår nye programleder... Er flott at dere kan stille opp Kan hende vi ringer dere etterhvert Hadde vært enda bedre om dere hadde hatt noen anmeldere i Tromsø Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 26. april 2004 Del Skrevet 26. april 2004 Klart at alle kan forbedre seg, men ein ting eg vil tipse om er at dei som er med i programmet kan det det dreier seg om, spill. Lenke til kommentar
Illmatic Skrevet 28. april 2004 Del Skrevet 28. april 2004 bor i drammen!!! hehe nrk burde høre på gamere, d pleier å hjelpe. så i dag at sone2 skal legges ned til våren, da mister dere litt konkuranse der. syntes dere burde lage en reportasje fra e3(det utales helst på engelsk). hadde vært fett med lan-party reports også, ikke bare filming i det aldri så spennende studioet deres...kanskje en spill-trailer jukebox, d er lov å stjele andres ideer vet du!!! Lenke til kommentar
DaWeed Skrevet 28. april 2004 Del Skrevet 28. april 2004 Har stor tro på at dette blir bedre etterhvert. Lykke til Lenke til kommentar
SmalHans @ NRK Skrevet 29. april 2004 Del Skrevet 29. april 2004 Å ta med LAN-party reports er nok en veldig god ide.... tanken om en spillvideo jukebox/spill jukebox blir enda diskutert... I neste program har jeg faktisk en anmeldelse av et spill selv ( Håper jeg ikke blir totalslaktet av dere ....og de andre anmelderne har forhåpentligvis blitt varmere i trøya og fabolous/joon are har forhåpentligvis lært at mobilen skal skrues av Nå skal jeg gå å få opp et parr spill servere, det er jo bare 3 dager igjen til neste program og jeg plages litt med brannmuren. Lenke til kommentar
djorgen Skrevet 29. april 2004 Del Skrevet 29. april 2004 Hvis du har plukka opp alt vi har sagt i denne tråden.. og videreformidlet den til de rette folka, og de har tatt til seg dette.. Så blir søndags program det beste spillprogrammet EVER! La oss håpe Lenke til kommentar
Deathie Skrevet 29. april 2004 Del Skrevet 29. april 2004 Hvis du har plukka opp alt vi har sagt i denne tråden.. og videreformidlet den til de rette folka, og de har tatt til seg dette.. Så blir søndags program det beste spillprogrammet EVER! La oss håpe Hehe... Du sier noe! Men skal litt til at alle kravene våre skal oppfylles... Kommer jo til å bli et helt forskjellig program fra forrige gang! Lenke til kommentar
Illmatic Skrevet 29. april 2004 Del Skrevet 29. april 2004 tror d er en liten sjans fora t d blir veldig bra. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 29. april 2004 Del Skrevet 29. april 2004 tror d er en liten sjans fora t d blir veldig bra. Like stor sjanse som for at du skal vokse fra sms-språk og usaklige uttalelser? Håper dette blir et bra program jeg. Litt prøving of feiling må alltid til. Good Luck, I'll be rooting for ya! ;-) Lenke til kommentar
Illmatic Skrevet 29. april 2004 Del Skrevet 29. april 2004 sliten!gadd ikke skrive ordentlig! mente at det kunne gå bra, men det vi så forrig søndag var ikke lovende...hvis du hadde giddet å lese hele tråden så kan du se at jeg har kommet med tips til nrk og ønsket dem lykke til!!! var jo jævlig saklig å rette på andres innlegg og ikke sant??? Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 29. april 2004 Del Skrevet 29. april 2004 Har lest hele tråden. Kommenterte kun den siste uttalelsen din. Og JA, jeg mener at min kommentar -var- saklig. men, men.. nok om det! Lenke til kommentar
Peppep Skrevet 1. mai 2004 Del Skrevet 1. mai 2004 SmalHans: Dere får ha lykke til i morgen. Skal prøve å få det med meg, og håper jeg får et bedre inntrykk. Som nevnt tidligere, alle har forbedringspotensiale Lenke til kommentar
Togo Skrevet 2. mai 2004 Del Skrevet 2. mai 2004 Dette programmet var en veldig stor forbredning fra forrige gang! Har fortsatt litt igjen å gå på, men likevell bra. Bra at dere hadde videoanmeldelser i stedet for live anmeldelser, letter litt på presset da. Lenke til kommentar
Elyas Machera Skrevet 2. mai 2004 Del Skrevet 2. mai 2004 Mye bedre i dag, men må dere har bare kjørespill i nettduellene? I tillegg er det litt kjipt at dere ikke kan spille PC-spill også i duellene. Sorry for den dårlige grammatikken, må stikke fort Lenke til kommentar
Togo Skrevet 2. mai 2004 Del Skrevet 2. mai 2004 Og ja, Djorgen, du sendte inn melding Ingen her som sende inn svar på konkurransen da? Alle spørsmåla var jo latterlig enkle... Lenke til kommentar
djorgen Skrevet 2. mai 2004 Del Skrevet 2. mai 2004 (endret) MYE bedre i dag! De fleste tinga fra lista mi ble fiksa på.. Bare et par kommentarer: -Anmeldelser, pr spill, bør ta maks 4-5 minutter. Alt over dette blir veldig kjedelig å se på. Synes forøvrig Farcry-anmeldelsen, med snakking over videoen, var veldig bra gjort. Mens nerden som anmeldte Pokemon Colosseum gjentok seg sjøl en del ganger, mest pga. Maria som stilte spørsmål om ting han allerede hadde snakka om. -Lyden er fiksa på video-plakatene! Flotters! -På tide med et annet spill i "Spilling" neste gang? I hvert fall bytt bane ... (BF1942/DC/Vietnam hadde vært kult...) -Han småsyke karen som eier butikk har tydeligvis ingen utdannelse/erfaring med å anmelde spill. Han sier hele tida at spillet er "sinnsykt bra", men snakker veldig lite om HVA som gjør spillet bra. Grafikken? Gameplay? Storyen? Originalitet? Vi skjønte at han så frem til Ninja Gaiden, men HVA som egentlig var bra med spillet .. Sa han ikke noe om. -Konkurransen fungerte bra. Nevnte hva man vinner på hvert "trinn". Mens to deltakere på en gang så ut til å fungere dårlig ... -I mine øyne burde man ha enda mer om spill, og mindre om demoer. Et par demoer pr. sending burde holde. Programmet handler jo tross alt om SPILL... Ser faktisk frem til neste sending! Gratulerer med et veldig forbedra program. Endret 2. mai 2004 av djorgen Lenke til kommentar
djorgen Skrevet 2. mai 2004 Del Skrevet 2. mai 2004 Mye bedre i dag, men må dere har bare kjørespill i nettduellene? I tillegg er det litt kjipt at dere ikke kan spille PC-spill også i duellene. Sorry for den dårlige grammatikken, må stikke fort Måtte jo sende et par. Ble litt aggro når alle fjortisene insisterte på at CS er det beste onlinespillet som finnes ... Lenke til kommentar
TCi Skrevet 2. mai 2004 Del Skrevet 2. mai 2004 (endret) Klar forbedring i fra sist gang ja! Syntes SmalHans sin anmeldelse var best. Bra lagt opp og forklaringene var gode. Også Far Cry anmeldelsen var ganske bra. Endret 2. mai 2004 av TCi Lenke til kommentar
Plomma2 Skrevet 2. mai 2004 Del Skrevet 2. mai 2004 CS er det beste online spillet Og jeg er faktisk ikke fjortiss. Ikke når det kommer til alder i alle fall Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå