ttt Skrevet 23. mai 2004 Del Skrevet 23. mai 2004 Koster det noe å registere seg der? vist det er på nrk sin web-tv tjeneste du meiner, så er det gratis (men enkelte program koster det penger å sjå, td fotballkamper) Lenke til kommentar
tull91 Skrevet 23. mai 2004 Del Skrevet 23. mai 2004 Det lille jeg så idag var faktisk helt greit, men bror min skulle absolutt se Monaco billøp så Lenke til kommentar
Togo Skrevet 23. mai 2004 Del Skrevet 23. mai 2004 Dagens sending var bra, bortsett fra noen tekniske problemer da. Relativt få demoer også (behold en da, tissepause). Ser frem til mer e3 stoff, liksom litt artigere å se film i stedet for å lese. Lenke til kommentar
SmalHans @ NRK Skrevet 23. mai 2004 Del Skrevet 23. mai 2004 De få tekniske problemene var pga lite tid til å gå igjennom kjøreplanen, og vi fikk ikke tid til å gjøre alt vi hadde planlagt. Flott at det finnes folk som liker programmet blandt de 10 000 seerne vi har Håper vi får fortsette videre lenge framover. og at vi får litt mer penger til redigeringsutstyr og kanskje vårt eget studio etterhvert Lenke til kommentar
Elyas Machera Skrevet 23. mai 2004 Del Skrevet 23. mai 2004 Dette er tross alt TV, dere burde kunne gjøre det mer proft, og i tillegg burde dere lage filmer til anmeldelsene, istedetfor at vi må se hele introen og ikke får se noe ordentlig spilling. Og få ut Maria, hun kan jo nada om spill, mistenker fortsatt at dere har henne der bare fordi hun er kvinne. Lenke til kommentar
Illmatic Skrevet 23. mai 2004 Del Skrevet 23. mai 2004 de mistankene støttes av meg...programmet var fett i dag, selv om det ble litt mye av syberia og det krigs-tanks spillet...e3 stoffet var dødsfett...men han larry developer fyren var bare ekkel!!! kult at dere spilte trackmaina!!! stå på videre! ps: smallhans: vat'u om det kommer flere sendinger til høsten? Lenke til kommentar
SmalHans @ NRK Skrevet 23. mai 2004 Del Skrevet 23. mai 2004 de mistankene støttes av meg...programmet var fett i dag, selv om det ble litt mye av syberia og det krigs-tanks spillet...e3 stoffet var dødsfett...men han larry developer fyren var bare ekkel!!! kult at dere spilte trackmaina!!! stå på videre! ps: smallhans: vat'u om det kommer flere sendinger til høsten? Gamer-guru: Vet ikke noe mer enn dere om flere sendinger enn de opprinnelige 10 som allerede er bestillt. Håper vi får mange program framover..og som sagt..at vi får vårt eget studio en gang i tiden..og bedre tid til å redigere innslag.. Elyas Machera: Jeg gjør anmeldelsene så godt jeg klarer, er begrenset hvor mye tid jeg har til å redigere og teste spillene og skrive anmeldelsene. Prøver å unngå å vise lange introer og vise så mye av gameplayet som mulig. Lage filmer til anmeldelsene ? Mener du ta opp de bitene som er interesant i spillet og redigere sammen som en stk som vi kjører mens anmelderen kommenterer ? Da kan man jo likegodt slenge på en ferdig kommentar med det samme..tar jo bare 5 minutter å lese inn kommentarer, det som tar tid er å ta opp videoen, og redigere den sammen. Lenke til kommentar
mrxzero Skrevet 24. mai 2004 Del Skrevet 24. mai 2004 (endret) Må si jeg var skuffa over Syberia 2 annmeldelsen. -Han hadde ikke spillt Syberia 1. (Som er ett must når man skal annmelde toern) -Han syntes historien var dårlig. (Ikke rart siden han ikke hadde spilt enern...) -Klagde over mye gåing frem og tilbake. (Noe alle spill av denne typen inneholder) -Veldig mye snakking. (Som er viktig siden fokus ligger på å få frem en historie, relasjoner til characters og en god athmosphere. Det kan "aldri" blir for mye dialog i ett eventyr spill av denne typen. Det blir nesten som å slakte Doom eller Quake pga for mye skyting) Det virka som om dette var det første pek & klikk spillet han hadde spillt 3/10 Men E3 stoffet er kult Endret 24. mai 2004 av mrxzero Lenke til kommentar
FJERNET111 Skrevet 24. mai 2004 Del Skrevet 24. mai 2004 -Klagde over mye gåing frem og tilbake. (Noe alle spill av denne typen inneholder) Tja... Grim Fandango og Gabriel Knight 3 har jo en del gåing, men det så ut til at gåingen i Syberia 2 var helt elendig kjedelig... Bare løpe gjennom loade-område til neste. Lenke til kommentar
mrxzero Skrevet 24. mai 2004 Del Skrevet 24. mai 2004 (endret) Mulig, har ikke spillt igjennom hele Syberia 2 enda. Men jeg har ikke opplevd noe uvanlig mye gåing til nå. På Gabriel Knight 3 kan du forresten skippe gåingen med escape Endret 24. mai 2004 av mrxzero Lenke til kommentar
FJERNET111 Skrevet 24. mai 2004 Del Skrevet 24. mai 2004 På Gabriel Knight 3 kan du forresten skippe gåingen med escape Nettopp, og det er en hendig feature i spillet. Det at du, som anmelderen sa, ikke kan skippe snakking, selv om du har hørt det før, trekker jo ned. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 24. mai 2004 Del Skrevet 24. mai 2004 (endret) Elyas Machera: Jeg gjør anmeldelsene så godt jeg klarer, er begrenset hvor mye tid jeg har til å redigere og teste spillene og skrive anmeldelsene.Prøver å unngå å vise lange introer og vise så mye av gameplayet som mulig. Lage filmer til anmeldelsene ? Mener du ta opp de bitene som er interesant i spillet og redigere sammen som en stk som vi kjører mens anmelderen kommenterer ? Da kan man jo likegodt slenge på en ferdig kommentar med det samme..tar jo bare 5 minutter å lese inn kommentarer, det som tar tid er å ta opp videoen, og redigere den sammen. Spel som Grim Fandango, Gabriel Knight og Syberia2 krever litt forarbeid. Du kan ikkje berre starte på eit tilfeldig brett. Ta ein del av spelet som viser kva det handler om, ikkje masse gåing Og "snakking" er jo 90% av sånne spel, så ved å skippe det ødelegger du alt. Men stå på! Det har absolutt tatt seg opp frå første sending. Endret 24. mai 2004 av zeph Lenke til kommentar
Aggex Skrevet 24. mai 2004 Del Skrevet 24. mai 2004 Hadde vært kult med et reveiw av Grim Fandango. Lenke til kommentar
Elensar Skrevet 24. mai 2004 Del Skrevet 24. mai 2004 Såg programmet for første gong no og det var bra. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+4561234 Skrevet 24. mai 2004 Del Skrevet 24. mai 2004 Må si jeg var skuffa over Syberia 2 annmeldelsen. -Han hadde ikke spillt Syberia 1. (Som er ett must når man skal annmelde toern) -Han syntes historien var dårlig. (Ikke rart siden han ikke hadde spilt enern...) -Klagde over mye gåing frem og tilbake. (Noe alle spill av denne typen inneholder) -Veldig mye snakking. (Som er viktig siden fokus ligger på å få frem en historie, relasjoner til characters og en god athmosphere. Det kan "aldri" blir for mye dialog i ett eventyr spill av denne typen. Det blir nesten som å slakte Doom eller Quake pga for mye skyting) Det virka som om dette var det første pek & klikk spillet han hadde spillt 3/10 Men E3 stoffet er kult Syberia 2 føltes som en tilleggspakke til Syberia 1, ikke som et helt eget spill. Når man gir ut et spill på denne måten forventer jeg at det skal være hensiktsmessig å spille dette som et eget spill skal det ikke være nødvendig å ha spilt det forrige i serien. Syntes historien var dårlig da jeg kun skulle se på Syberia 2, hadde jeg derimot sette på Syberia og Syberia 2 samlet ville jeg nok gitt flere poeng for historien. Har spilt denne type spill helt siden Kings Quest 1, Space Quest 1, Monkey Island osv. og helt fram til i dag, og mener jeg har god dekning for å kunne uttale meg om mengden gåing i Syberia 2. Har sett dette løst på mye bedre måter før. Når det gjelder snakkingen var poenget mitt at hele dialogsystemet var løst på en elendig måte. Dessuten er det utrolig kjedelig å lete med musa over hele sjermen til enhvert tid. Et kriterium jeg verdsetter høyt med spill er at jeg skal ha det morsomt når jeg spiller. Jeg hadde det IKKE morsomt med Syberia 2. Lenke til kommentar
Elyas Machera Skrevet 24. mai 2004 Del Skrevet 24. mai 2004 Elyas Machera: Jeg gjør anmeldelsene så godt jeg klarer, er begrenset hvor mye tid jeg har til å redigere og teste spillene og skrive anmeldelsene.Prøver å unngå å vise lange introer og vise så mye av gameplayet som mulig. Lage filmer til anmeldelsene ? Mener du ta opp de bitene som er interesant i spillet og redigere sammen som en stk som vi kjører mens anmelderen kommenterer ? Da kan man jo likegodt slenge på en ferdig kommentar med det samme..tar jo bare 5 minutter å lese inn kommentarer, det som tar tid er å ta opp videoen, og redigere den sammen. Ja, det ville faktisk være bedre, eller som Zeph sier, loade spillet der det passer. Anmeldelsene blir litt kjedelige og langdryge når man begynner helt i begynnelsen. Stå på Lenke til kommentar
proeSS Skrevet 24. mai 2004 Del Skrevet 24. mai 2004 Jeg må inrømme at jeg ikke har sett programmet enda men jeg lurer på om det kunne vært en idè å dekke events/ligaer innen for gaming som for eks NESL osv. Tror faktisk det ville slått ann blandt en del folk.. Hadde en gang gamerTV der de gjore noe ala det.. Lenke til kommentar
SmalHans @ NRK Skrevet 24. mai 2004 Del Skrevet 24. mai 2004 (endret) Jeg må inrømme at jeg ikke har sett programmet enda men jeg lurer på om det kunne vært en idè å dekke events/ligaer innen for gaming som for eks NESL osv. Tror faktisk det ville slått ann blandt en del folk.. Hadde en gang gamerTV der de gjore noe ala det.. Hvordan skulle vi dekke nesl da? Fortelle hvem som vant de siste kampene, og vise replays fra dem? For å være helt ærlig så tror jeg ikke folk som ikke spiller, i den spesifikke ligaen det er snakk om, er interesert i hvilket lag som leder. Men om flertallet vil ha dekning av de forskjellige ligaene (nql, nesl, osv) så kan vi sikkert få til å ta det med. Endret 24. mai 2004 av SmalHans @ NRK Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 24. mai 2004 Del Skrevet 24. mai 2004 Jeg synes det hadde vært morsomt med dekning fra f.eks NESL. En annen ting som hadde vært underholdende er om man kunne hatt intervjuer med profiler innenfor det norske spillmiljøet. elemeNt (cs), Slayer (sc), DominatoR (WCIII) og lignende. Lenke til kommentar
FPShooter Skrevet 24. mai 2004 Del Skrevet 24. mai 2004 (endret) Håkon: Mener du spillet skal få lavere poeng fordi du ikke har prøvd det første spillet i serien(syberia 1)? Når din manglende kompetanse blir avgjørende for karaktersettingen i anmeldelsen understreker det bare hvor utrolig amatørmessig hele opplegget til nerd er. Får en følelse av å se på direktesent lokal tv når jeg ser på, og det er vel egentlig akkurat hva det er. En annen ting: BILSPILL!? Det er greit att dere liker bilspill, men 4-5 innslag med dette i alle programmene er litt overkill. Hva med å prøve noe ANNET online neste gang! Annbefaler dere å se på ett profesjonelt spillprogram, så kaskje dere kan lære noe. Hint: SVT 2 kl.20.30 i dag! Endret 24. mai 2004 av FPShooter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå