Litraphy Skrevet 16. mai 2004 Del Skrevet 16. mai 2004 SmalHans @ NRK: Hørt om redigere posten før? Bruk mulighetene! Lenke til kommentar
djorgen Skrevet 17. mai 2004 Del Skrevet 17. mai 2004 Det må sies at den ene banen var skikkelig crappy... LOL. Lønte seg å kjøre rundt et par gjerder, etc.. Litt kjipt. Blir det sendt noen premier til vinnerne i Trackmania eller? Lenke til kommentar
SmalHans @ NRK Skrevet 17. mai 2004 Del Skrevet 17. mai 2004 Håper at de 3 som vant sender oss en epost med adresse, nick og navn så er det ikke umulig at det kommer en liten overraskelse i posten til dem Lenke til kommentar
Deathie Skrevet 18. mai 2004 Del Skrevet 18. mai 2004 Heisann Smal Hans... Lurte bare på noe angående anmelderne i Nerd siden du er en liten insider i NRK.. Hva slags bakgrunn har de som anmelder innen spill... Er de egentlig kvalifisert eller bare fant dere de på gaten? Men seriøst, er de kvaliserte for jobben på et vis? Lenke til kommentar
FJERNET111 Skrevet 18. mai 2004 Del Skrevet 18. mai 2004 (endret) Heisann Smal Hans... Lurte bare på noe angående anmelderne i Nerd siden du er en liten insider i NRK.. Hva slags bakgrunn har de som anmelder innen spill... Er de egentlig kvalifisert eller bare fant dere de på gaten? Men seriøst, er de kvaliserte for jobben på et vis? De vel gamere... og SmalHans er en av de som pleier å annmelde spill såvidt jeg vet heh (dog på opptak og ikke på direkten) Endret 18. mai 2004 av SBS Lenke til kommentar
SmalHans @ NRK Skrevet 18. mai 2004 Del Skrevet 18. mai 2004 djorgen: fant ut 1 time før sending at banene vi hadde ikke var kompatible med demo versionen, så den banen der var et stressverk... Anmelderne er for det meste gamere ja. Anmelderne er altså: Håvard..som tar seg av demoer og er vår demo ekspert, han har kodet en stund og har god innsikt i demoer o.l. (derfor han ble satt til å anmelde f.eks kkrieger) Joon Are..aka fabolus..som er hovedsaklig SC nerd han har vært gamer en del år nå, og spiller både xbox, ps2 og pc.. Håkon har vel spillt siden Comandore 64 dagene og jobber deltid her på nrk som grafiker og redaksjons assistent. Han misliker btw alle konsollspill Mikkel, som er nintendo guruen vår.. Han er btw en av de få personene her i tromsø jeg kan diskutere de forskjellige typer boksehansker man finner i fallout 2 med.. Han er nok den personen med mest kompetanse på nintendo konsollene som vi vet om. Halvard aka Radar som også er prosjektleder, og chatvert, han er utdannet journalist og xbox nerd. Og sist men ikke minst meg. Jeg fikk min første maskin for maaange år siden..ble hekta på spill først da Citadell kom ut til BBC Micro (Acorn Computer) i 1983 (da var jeg btw 2 år) Endte opp med at jeg tegnet ned alle rommene og lastet ned løsninger på BBS`er. Jeg er PC-gamer og er mest hekta på quake og fallout serien. Jeg rører omtrent ikke konsoll spill (bortsett fra singstar da) Og jeg har jobbet deltid for nrk siden 1996. Jeg er forresten tekniker/chatvert/script/potet/anmelder for nerd. Lenke til kommentar
Togo Skrevet 18. mai 2004 Del Skrevet 18. mai 2004 Av en eller annen grunn passer han der Mikkel veldig bra som en nintendo anmelder. Lenke til kommentar
SmalHans @ NRK Skrevet 18. mai 2004 Del Skrevet 18. mai 2004 Enig med at mikkel passer som nintendo anmelder ja Hvis dere mener dere kan gjøre det mye bedre, og samtidig vil ha sjangsen til å vinne en crystal xbox, så er det bare å filme en ameldelse og sende inn ( [email protected] ) Lenke til kommentar
djorgen Skrevet 18. mai 2004 Del Skrevet 18. mai 2004 NRK-folk.. har dere sett på filmen jeg sendte en URL til? Har en i enda bedre kvalitet nå.. Og med mindre interlacing. gjesp Lenke til kommentar
SmalHans @ NRK Skrevet 18. mai 2004 Del Skrevet 18. mai 2004 sett filmen, men vi kan ikke vise den uten tillatelse fra selskapet som har laget den. Og de svarer selvfølgelig ikke på mail... Lenke til kommentar
djorgen Skrevet 18. mai 2004 Del Skrevet 18. mai 2004 (endret) sett filmen, men vi kan ikke vise den uten tillatelse fra selskapet som har laget den. Og de svarer selvfølgelig ikke på mail... ..La meg få sitt et enkelt.. hæ? Firma? Mener du musikken som er lagt i bakgrunnen? .. Jeg har laga alt annet.... (TG-filmen) Endret 18. mai 2004 av djorgen Lenke til kommentar
SmalHans @ NRK Skrevet 18. mai 2004 Del Skrevet 18. mai 2004 oh, har bare tatt imot en hjemmesnikra film på nerd eposten, den er laget av tenshi. Trodde det var du som hadde sendt den SC filmen som det koreanske filmselskapet hadde laget..? Kan hende spamfilteret til nrk har tatt eposten din eller.no..sender deg privmsg. Lenke til kommentar
djorgen Skrevet 18. mai 2004 Del Skrevet 18. mai 2004 Ingen SC-film nei. Greit, venter på meldinga. Lenke til kommentar
SmalHans @ NRK Skrevet 18. mai 2004 Del Skrevet 18. mai 2004 Fant den. Vi har et genialt spamfilter som tar alt annet enn spam Lenke til kommentar
SmalHans @ NRK Skrevet 23. mai 2004 Del Skrevet 23. mai 2004 gikk ganske bra på sendingen i dag, neste gang blir det kanskje battlefield vietnam som onlinespilling... Lenke til kommentar
ttt Skrevet 23. mai 2004 Del Skrevet 23. mai 2004 var bra sending i dag ja (artig med ting får e3) det var mange bra reportajser/intervju. det vil sikkert bli artig med bf:vietnam. Lenke til kommentar
Elensar Skrevet 23. mai 2004 Del Skrevet 23. mai 2004 Kan nokon gi direkte link til webtv der det blir sendt? (har ikkje nrk 2) Lenke til kommentar
ttt Skrevet 23. mai 2004 Del Skrevet 23. mai 2004 Kan nokon gi direkte link til webtv der det blir sendt? (har ikkje nrk 2) gå inn på: http://www.nrk.no/nerd/ der vil du sjå ein stor link med "sjå nerd i reprise" det er bra at dei sendar det på web-tv (dei sendar det og direkte på web-tv) sånn at alle vi som ikkje har nrk2 kan få sett det, Lenke til kommentar
Zetheus Skrevet 23. mai 2004 Del Skrevet 23. mai 2004 Koster det noe å registere seg der? Bra sending i dag, ja. Men får vi ikke se mer fra Halo 2? Lenke til kommentar
TCi Skrevet 23. mai 2004 Del Skrevet 23. mai 2004 Synes programmet var bra i dag. Kjekt med litt mer intervju med utviklerene. Også bra at dere utdyper dere litt mere i spillene og ikke litt om alt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå