Psykopatisk Kaffelefse Skrevet 10. mai 2004 Del Skrevet 10. mai 2004 Bah,så kjedelig!Dårlig progamleder og anmeldelser ...er nok mer fokusert på "casual" gamere tror jeg. Why NRK,Why? Vel, så er det jo mange flere casual-spillere enn "hardcore, gir manuelt" gutta Litt av poenget er vel å trekke fjortiser og fotballspillere Lenke til kommentar
ttt Skrevet 10. mai 2004 Del Skrevet 10. mai 2004 SmalHans @ NRK: coop hadde sikkert vert artig i hitman. men hitman er ikkje meint som eit multilpayer spel. det har alltid fokusert på å skape ein best mogleg singelplayer opplevelse. multiplayer passer rett og slett ikkje inn i hitman universet. meininga med hitman er at du skal vere ein person som skal snike deg rundt og drepe f.eks ein general, det er ikkje meininga at 10 stk. skal springe rundt og drepe kvarandre i team deathmatch. Og hvorfor svarer du ikke på de argumentene SmalHans kommer med mot spillet da? Han har jo gitt sin begrunnelse på hvorfor han ikke likte det så godt, og da kan ikke du komme med et sånt goddag mann økseskaft svar. beklager vist eg virka som ein "bedre vitar", det var ikkje meininga. men det eg meinte var at hitman ikkje er laga for å vere multiplayer. det er bygd opp rundt ei historie. og heile hitman universet er bygd opp rundt det å snike seg rundt, for så å drepe ein viktig person. det er ikkje meininga at du skal springe rundt meg hagle og skyte kameraten din i deathmatch. det er det motsette av det hitman handler om. eg er enig i at coop i sikkert hadde vert kjempe artig (vist det var laga på ein bra måte), men det passer som sagt ikkje inn i det universet (syns eg sei univers litt vel mange ganger) som hitman er bygd opp rundt. heile poenget er jo at du; ein einsleg leiemordar skal utføre "umulige" oppdrag. hovudargumente til SmalHans -vist eg ikkje tar heilt feil-, var at ein multiplayer del ville forlenge varigheten til spelet, dette er eg forsåvidt enig i, men som sagt så passer ikkje f.eks deathmatch inn i hitman universet. eg synst at resten av anmeldelsen var bra, og han argumenterte greit for påstandane sine, men eg er ikkje heilt enig i den delen som er tatt opp her. Lenke til kommentar
SmalHans @ NRK Skrevet 10. mai 2004 Del Skrevet 10. mai 2004 Du virket absolutt ikke som en "betre vitar", er glad for at du kommer med kommentarer på anmeldelsene mine. jeg er helt fersk på dette og er bare glad for litt konstruktiv kritikk. Det er jo heller ikke ulovlig å være uenige Coop delen er vi visst enige med. Mange måter de kunne løst dette på. Tenkte ikke på vanlig deathmatch..springe å skyte hverandre, men det er flere måter man kunne fått en flerspillerdel med en slags deathmatch eller konkuranse inn i hitman universet uten å ødelegge det. For eksempel kunne de ha laget oppdrag som gikk ut på å drepe hverandres "sjef" og samtidig passe på sin egen sjef, med ferdig scriptede AI`er slik at man alikevell hadde måtte snike seg inn etc. så kunne man fått alarm når sine egne vakter f.eks fant lik, og lignende. Dette kom ikke fram i anmeldelsen, så det tar jeg kritikk for. Lenke til kommentar
<jhs> Skrevet 10. mai 2004 Del Skrevet 10. mai 2004 (endret) hmm så det for første gang igår...Har aldri sett så dårlige og uinspirerende programledere i hele mitt liv..Både anmelderne og ho kvinnelige "programlederen" var til å le av....Selve programmet var kjedelig og se på.....NRK! Endret 10. mai 2004 av <jhs> Lenke til kommentar
Sheel Skrevet 10. mai 2004 Del Skrevet 10. mai 2004 Syntes Nerd er ganske bra jeg, er jo Norges første Dataspill-program, utenom Spider da. Blir jo mer og mer erfarne etterhvert og, stå på videre Nerd Lenke til kommentar
Blax Skrevet 10. mai 2004 Del Skrevet 10. mai 2004 yeah,dette kan jo bli bra/bedre Lenke til kommentar
Illmatic Skrevet 12. mai 2004 Del Skrevet 12. mai 2004 håper da det, sist holdt jeg på å sovne....alt for lang andmeldelse av euro 2004.....kjedlig å se på en andmelder som tapte hele tiden.....lykke til videre.. Lenke til kommentar
Illmatic Skrevet 12. mai 2004 Del Skrevet 12. mai 2004 smalhans:ikke noe personlig ass....bare litt gretten i dag.... Lenke til kommentar
Jakartabebopp Skrevet 14. mai 2004 Del Skrevet 14. mai 2004 Jeg syntes faktisk programmet gjør en ålreit jobb, jeg, til tross for de litt lite engasjerende spillene som spilles og anmeldes Lenke til kommentar
SmalHans @ NRK Skrevet 15. mai 2004 Del Skrevet 15. mai 2004 smalhans:ikke noe personlig ass....bare litt gretten i dag.... vært bedre om anmelderen vant hele tiden ? hehe Lenke til kommentar
Blax Skrevet 15. mai 2004 Del Skrevet 15. mai 2004 det blir en bra reportasje fra E3 i morgen ja!? det håper jeg Stå på videre Lenke til kommentar
ttt Skrevet 15. mai 2004 Del Skrevet 15. mai 2004 det blir en bra reportasje fra E3 i morgen ja!?det håper jeg Stå på videre det er vel litt tidleg med ein stor reportasje frå e3 to dager etter at det er slutt. dei som var der har vel ikkje komt seg heim enda. reknar med at det ikkje vert så mykje frå e3 før om ei veke. Lenke til kommentar
SmalHans @ NRK Skrevet 15. mai 2004 Del Skrevet 15. mai 2004 vel, planen er ca en halvtime med goodies fra E3..vet det er tidlig, men vi er raske...innslagene kom til tromsø ( mange mange timer med dv tape) for 5 minutter siden og er nå på vei til nrk troms..der skal det redigeres og første halvtime kommer allerede i morgen ! pluss at det blir trackmania kl. 14:00 så dere som vil.. www.nadeo.com last ned demoen og sleng dere med! Lenke til kommentar
Gigant Skrevet 15. mai 2004 Del Skrevet 15. mai 2004 kan vi ikke bare slette den here her da? Lenke til kommentar
Blax Skrevet 15. mai 2004 Del Skrevet 15. mai 2004 vel, planen er ca en halvtime med goodies fra E3..vet det er tidlig, men vi er raske...innslagene kom til tromsø ( mange mange timer med dv tape) for 5 minutter siden og er nå på vei til nrk troms..der skal det redigeres og førstehalvtime kommer allerede i morgen ! pluss at det blir trackmania kl. 14:00 så dere som vil.. www.nadeo.com last ned demoen og sleng dere med! Halvtime er bra Lenke til kommentar
djorgen Skrevet 15. mai 2004 Del Skrevet 15. mai 2004 pluss at det blir trackmania kl. 14:00 så dere som vil.. www.nadeo.com last ned demoen og sleng dere med! Under Norge/Tromsø da eller? Lenke til kommentar
Togo Skrevet 16. mai 2004 Del Skrevet 16. mai 2004 kan vi ikke bare slette den here her da? Unnskyld meg, men du er så latterlig du. Kan ikke noen gi deg en permban? Lenke til kommentar
SmalHans @ NRK Skrevet 16. mai 2004 Del Skrevet 16. mai 2004 Det blir ca 30 minutter..kanskje litt mer..med e3 stoff i morra! store deler er ferdig redigert iallefall, må opp tidlig tidlig i morra å ordne klart resten, er litt trøtt, har hatt singstar karaokekveld her i natt Singstar eier btw og overraskende mange av kompisene mine klarer høy C på backstreet boys sangene..merkelig Lenke til kommentar
SmalHans @ NRK Skrevet 16. mai 2004 Del Skrevet 16. mai 2004 glemte, gamen kommer under norge/tromsø tror jeg gamenavn blir annonsert i morra banene er klare også (Jeg har mekka dem) Lenke til kommentar
SmalHans @ NRK Skrevet 16. mai 2004 Del Skrevet 16. mai 2004 Gamen finner dere under Norge/NRK passordet blir sagt under sendingen, Er mye e3 stoff i dag Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå