Flaredragon Skrevet 25. april 2004 Del Skrevet 25. april 2004 Den er ganske enkel: Start med alle stats og skills på 1 og prøv å komme deg igjennom spillet på Maximum difficulty. Jeg opplever å måtte gjenopprette lagringen hvert 2 minutt noen ganger, men så langt er jeg på level 3. Selvfølgelig er jeg Argonian, men jeg har min modifiserte, som rett og slett er en mer pinglete versjon. Mindre er den og, men hvem kan motstå noe så søtt? Bort fra det, det er noen ganger et mareritt med å måtte sno seg rundt Yvardenfell uten å være i nærheten av et monster. En scrib kverker meg faktisk, og uten noen våpen- og magievner blir det komplisert noen ganger. Enklere blir det ikke når jeg ikke kan utnytte noen av Guildene, grunnet en Mod som gjør at alle ting, som Bartering og Enchanting i Mages Guild kreves medlemskap. Hovedreglene er enkle 1: Alle stats og skills på Level 1 når du starter spillet. 2: Ingen Training. Det gjør spillet for enkelt. 3: Du kan ikke bruke Konsollen(Juksegreia) 4: Ingen skal kjempe for deg. 5: Alle evner som følger med en Mod er lovlige om de ikke er ultimate. Selv har en Mod gitt meg en magi som tar 50 Damage on Touch, men det er en power så den kan jeg ikke stole på til alle situasjoner. Bedre blir det ikke når mesteparten av folkene på Morrowind har mer en 50 Health. Jeg har sikkert glemt noe, føl dere fri til å kommentere. Lenke til kommentar
ZlummGlumm Skrevet 29. april 2004 Del Skrevet 29. april 2004 uh, løper ikke den karn din ganske treigt a? Men det der... er jo UMULIG!!! Eneste måten å drepa folk må jo værra å trene en masse destruction, siden du ikke trenger slemminger tell det. Men hvordan er det med skills? Er de på lvl 1 og? Lenke til kommentar
Flaredragon Skrevet 29. april 2004 Forfatter Del Skrevet 29. april 2004 Det er det som er så morsomt, for det er ikke umulig. Det er bare veldig plagsomt til de grader men jeg har faktisk funnet en vei. Er på level 4 for øyeblikket. Lenke til kommentar
Treblad Skrevet 1. mai 2004 Del Skrevet 1. mai 2004 Hehe, virker som et litt artig prosjekt, men for min del altfor kjedelig. Lenke til kommentar
Asmodeus* Skrevet 1. mai 2004 Del Skrevet 1. mai 2004 good for you! keep up the good work! Lenke til kommentar
OscarWoHA Skrevet 1. mai 2004 Del Skrevet 1. mai 2004 Mulig å få screenshot av miniatyr-Argonian - figuren din? Blir vel nesten som en liten krokodille-unge? De er søte! Lenke til kommentar
Flaredragon Skrevet 2. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2004 Hm...vel, ikke akkurat nå, men det skulle være mulig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå