levurax Skrevet 25. april 2004 Del Skrevet 25. april 2004 I går kveld satt jeg å kopierte masse stash in på hden min. Den funka helt fint. Så skjekka jeg klokka og den var alt 2 om natta. bestemte meg for å legge meg litt. våkna neste morra. skrudde på pcen og fikk et sjokk.......... Det kom hakkende lyder fra hardisken som om den pinnen som leser krasha borti hd skiva. hakke flytta pcen eller noe... Hakkinga bare kom.. Lenke til kommentar
insider Skrevet 25. april 2004 Del Skrevet 25. april 2004 (endret) Har hatt det problemet jeg å men, ble borte ved å skifte plass på ide kablene (test det) Det kan også komme av at disken er på vei til å ryke. Gammel disk ? Edit: leif Endret 25. april 2004 av insider Lenke til kommentar
levurax Skrevet 25. april 2004 Forfatter Del Skrevet 25. april 2004 Ice? IDE? Er ikke den beste på pc.. men kan teste å skifte ide kabel.. akkuratt nå har jeg ikke no ide kabel i den. bare strøm.. enda hakker den. Det høres nesten ut som om det er en vifte som har brekki alle bladene untenom 2. så er det no som stopper dem. Den er ganske ny.. Ca 1 - 1.5 år gammel.. Lenke til kommentar
hox Skrevet 25. april 2004 Del Skrevet 25. april 2004 Hmm, dette høres ut som om noe er fryktelig galt Jeg vil anbefale deg å ta backup av hele disken, for du vet jo aldri. Den ryker kanskje hvert øyeblikk. Er du heldig, så har du fremdeles litt igjenn på garantitiden, uansett så kan du jo forsøke å sende den inn til der hvor du kjøpte den? Lenke til kommentar
levurax Skrevet 25. april 2004 Forfatter Del Skrevet 25. april 2004 Kjøpte den på komplett.. det er 3 års garanti.. Skal sende den inn.. tar backup nå.. låner en Maxtor hd av en venn.. Lenke til kommentar
levurax Skrevet 25. april 2004 Forfatter Del Skrevet 25. april 2004 Er WD kjent for sine problemer? har sett litt rundt og merker at fler har hatt forskjellige problemer med WD.. Hvilke HD merke er da det beste?? Lenke til kommentar
piraten Skrevet 27. april 2004 Del Skrevet 27. april 2004 Har samme problem med maken HD kjøpt fra Komplett. Min er bare 4 mnd gammel, så jeg sender den tilbake. Høres ut som det du forteller. Vi får kanskje gi en tilbakemeldign ettrpå? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå