Gå til innhold

Windows krasher!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Windows er kjent for å være et bra operativsystem, det er bare at folk whiner noe sinnsykt pga. barnslig brukervennlighet

:wow: Prøv og instaler Win på en s-ata disk. Det er et helvete på jord. Det er nærmer seg Ikea tistandere.

Win er ikke brukervenlig, det har jo flere interne e-mailer innad i Microsoft selv inrømt. Og de nye Linux/ Unix OSene er betydelig mer brukervenlig enn XP. Og Wine er jo en stor hjelp for å kjøre noen win programmer.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Vel jeg hadde det samme problemet med en del gamle ATI drivere som gjorde at skjermdriverene krasjet og jeg fikk svart skjerm og det lille orange led'et på min trinitron, eneste løsning var reboot...Sjekk at skjermdriverne du har er oppdaterte, det kan iallefall være problemet.

Lenke til kommentar

vet ikke om jeg har samme problem, nårr jeg starter pc'n min begynner den og loade windows (XP) men etter loadinga slutter den og starte windows... skjermen blir svart... jeg har prøvd og vente men etter en drøy halvtime re-booter den av seg selv, skjønner ikke detta kan noen hjelpe meg??

Lenke til kommentar

Det er neppe temeraturrelatert ettersom det kan gå 2-3 døgn før den henger seg... Neppe høyere temp etter 3 døgn enn 2 døgn (avhengig av vær seff, men kan ikke huske å ha lagt merke til noen hetebølger i det siste!

Lenke til kommentar

Det stemmer nok at det ikke er temp, Earth657 sier han bruker en Frostbite kjøler og jeg bruker en zalman7000Cu og begge disse holder tempen nede på det meste av cpuer.

Jeg har også testet tempen etter en reboot når den hang seg og ingen målere viste noe unormalt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...