pologutt Skrevet 25. april 2004 Del Skrevet 25. april 2004 (endret) Er det noen som veit når butikkene får inn nytt parti av t630 (svart)? Ingen web-butikker har den, heller ingen butikker (Elkjøp, Commit, Telebutkken Klart Svar osv.) rundt om i Molde som har den. Jeg er en smule desperat... Endret 25. april 2004 av pologutt Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 25. april 2004 Del Skrevet 25. april 2004 Hva med å spørre butikkene det gjelder..? Lenke til kommentar
pologutt Skrevet 25. april 2004 Forfatter Del Skrevet 25. april 2004 De veit ikke... Lenke til kommentar
genser Skrevet 25. april 2004 Del Skrevet 25. april 2004 (endret) Mshop.no har 10 på lager PCutstyr.no har også noen edit: Beklager, jeg leste ikke at du skrev svart. Min feil. Endret 25. april 2004 av arehei Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 25. april 2004 Del Skrevet 25. april 2004 Det som er problemet med svart er at en stor teleoperatør, jeg gjetter telenor eller vodafone har kjøpt opp hele det første partiet med svart som kom til norge, for å selge det ut selv med telefonsperre. De sorte som har blitt solgt ut til nå hos nettbutikker o.l. har blitt skaffet fra andre leverandører så vidt jeg vet. Lenke til kommentar
pologutt Skrevet 25. april 2004 Forfatter Del Skrevet 25. april 2004 Hvis det er kjøpt opp i Norge, vil jo det si Telenor da... Vodafone er vel bare i Sverige og Danmark Lenke til kommentar
genser Skrevet 25. april 2004 Del Skrevet 25. april 2004 Vodafone er vel bare i Sverige og Danmark Vodafone er i mange flere land enn det. Men ikke i norge nei. Lenke til kommentar
pologutt Skrevet 25. april 2004 Forfatter Del Skrevet 25. april 2004 Vodafone er vel bare i Sverige og Danmark Vodafone er i mange flere land enn det. Men ikke i norge nei. Jupp, jeg veit jo det (knølete formulert av meg!), er jo bare å se på drakta til Man.U..., men her i området (Skandinavia) er det bare Sverige og Danmark! Lenke til kommentar
Linuxguru Skrevet 25. april 2004 Del Skrevet 25. april 2004 Smart Club har sort til 3990,- uten binding. Har dere Smart Club i Moijllee? Lenke til kommentar
smoker2 Skrevet 25. april 2004 Del Skrevet 25. april 2004 Hei Her er det en SE T-630 i svart Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå