fwestbye Skrevet 25. april 2004 Del Skrevet 25. april 2004 hei dere.kan dere hjelpe meg? har bygd opp pc nå med hovedkort Asus a7v600-x og en Maxtor Diamond plus9 160Gb SATA disk. (+masse mer selfølgelig) men under xp install vil den ikke finne hd. må jeg ha SATA drivere tilgjengelig på diskett under xp install?(hvor finner jeg i såfall disse?) finner ikke noe SATA instilling i bios? håper på raskt hjelp, da dette haster på forhånd takk Lenke til kommentar
Sharkey Skrevet 25. april 2004 Del Skrevet 25. april 2004 (endret) Ja, du trenger SATA drivere på disk. Disse finner du på websidene til asus. (du må òg trykke F6 under lasting av Windows Installasjon) Det burde hjelpe EDIT Legger med en url til nedlastningene her Endret 25. april 2004 av Sharkey Lenke til kommentar
fwestbye Skrevet 25. april 2004 Forfatter Del Skrevet 25. april 2004 (endret) takker Sharkey men sliter med å finne drivere på Asus sine sider jeg.. EDIT: sorry.. så ikke du hadde lagt link der. tusen takk Endret 25. april 2004 av fwestbye Lenke til kommentar
Sharkey Skrevet 25. april 2004 Del Skrevet 25. april 2004 (endret) La med URL sekundet etter du refresa tenker jeg Når du har lasta ned fila, pakker du den ut og går i mappa 'DriverDisk', der ligger det en fil som heter MakeDisk.exe, kjør denne og den vil lage disketten for deg. Endret 25. april 2004 av Sharkey Lenke til kommentar
fwestbye Skrevet 25. april 2004 Forfatter Del Skrevet 25. april 2004 takk for hjelp Lenke til kommentar
Sharkey Skrevet 25. april 2004 Del Skrevet 25. april 2004 Alltid hyggelig å kunne hjelpe Lykke til videre Lenke til kommentar
torkelma Skrevet 25. april 2004 Del Skrevet 25. april 2004 hei dere.kan dere hjelpe meg?har bygd opp pc nå med hovedkort Asus a7v600-x og en Maxtor Diamond plus9 160Gb SATA disk. (+masse mer selfølgelig) men under xp install vil den ikke finne hd. må jeg ha SATA drivere tilgjengelig på diskett under xp install?(hvor finner jeg i såfall disse?) finner ikke noe SATA instilling i bios? håper på raskt hjelp, da dette haster på forhånd takk Les bruksanvisning. Lenke til kommentar
fwestbye Skrevet 25. april 2004 Forfatter Del Skrevet 25. april 2004 DEN SIER INGENTING OM DET! ER IKKE NY I DETTE DA Lenke til kommentar
Iyon Skrevet 25. april 2004 Del Skrevet 25. april 2004 hei dere.kan dere hjelpe meg?har bygd opp pc nå med hovedkort Asus a7v600-x og en Maxtor Diamond plus9 160Gb SATA disk. (+masse mer selfølgelig) men under xp install vil den ikke finne hd. må jeg ha SATA drivere tilgjengelig på diskett under xp install?(hvor finner jeg i såfall disse?) finner ikke noe SATA instilling i bios? håper på raskt hjelp, da dette haster på forhånd takk Les bruksanvisning. Hvis alle hadde lest bruksanvisninger, og alle bruksanvisninger ga fullgodt svar på alt, hva skulle vi hatt å prate om her i forumet? Og hvordan skulle vi fått opp postcounten da? La barna komme til oss, sier nå jeg! Lenke til kommentar
OlaOlablakken Skrevet 16. mai 2004 Del Skrevet 16. mai 2004 hei dere.kan dere hjelpe meg?har bygd opp pc nå med hovedkort Asus a7v600-x og en Maxtor Diamond plus9 160Gb SATA disk. (+masse mer selfølgelig) men under xp install vil den ikke finne hd. må jeg ha SATA drivere tilgjengelig på diskett under xp install?(hvor finner jeg i såfall disse?) finner ikke noe SATA instilling i bios? håper på raskt hjelp, da dette haster på forhånd takk Les bruksanvisning. Ikke mye hjelp i Torkelma " Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå