Odd Logic Skrevet 25. april 2004 Del Skrevet 25. april 2004 (endret) Er i markedet for en mp3 spiller. Mye av grunnen til dette er at jeg vil ha musikk mens jeg jogger, og i den forbindelse har jeg et spørsmål. * Er hardiskbaserte mp3-spillere uegnet til dette formålet ? Jeg har lest en del tester her og der, men det er vanskelig å dra noen konkret konklusjon ut fra disse. Jeg vil gjerne høre fra folk som har testet f.eks en iPod eller en Zen på en *faktisk* joggetur Så langt virker det som om denne er mest aktuell for meg, noen kommentarer ? 512 Mb er i grunn mer enn nok plass for meg, men dersom f.eks en iPod fungerer like godt til joggeturer så sier man jo ikke nei til den større plassen. På forhånd takk. Endret 25. april 2004 av Odd Logic Lenke til kommentar
Odd Logic Skrevet 25. april 2004 Forfatter Del Skrevet 25. april 2004 Glemte en ting i den første posten. Kan noen også anbefale noen høretelefoner til samme formål ? Lenke til kommentar
Döden Skrevet 25. april 2004 Del Skrevet 25. april 2004 iPod med det "harde" etuiet og orginale øretelefoner fungerer ihvertfall meget bra. (Har bare testet en gang. Det fungerte også fint med den gamle MD'en min.) Lenke til kommentar
UUnreal Skrevet 25. april 2004 Del Skrevet 25. april 2004 Ipod er harddisk basert. Den har støttminne, men jogging over tid ikke bra uansett. Lenke til kommentar
Dassen Skrevet 25. april 2004 Del Skrevet 25. april 2004 Glemte en ting i den første posten. Kan noen også anbefale noen høretelefoner til samme formål ? Anbefaler Koss sportapro. Har portapro og den er jeg veldig godt fornøyd med. Sporta pro er nesten lik, den sitter bedre på og har noe dårligere bass. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 25. april 2004 Del Skrevet 25. april 2004 Bruker Creative Rhomba til jogging, funker fint. Lenke til kommentar
UUnreal Skrevet 25. april 2004 Del Skrevet 25. april 2004 Bruker Creative Rhomba til jogging, funker fint. Ikke så rart det funker bra, den er jo minnebasert. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 25. april 2004 Del Skrevet 25. april 2004 Bruker Creative Rhomba til jogging, funker fint. Ikke så rart det funker bra, den er jo minnebasert. Ja, stemmer... Hmm.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå