mobpedersen Skrevet 25. april 2004 Del Skrevet 25. april 2004 Jeg har ett problem, jeg finner ikke multiplayer demoen til battlefield Vietnam. Ja, jeg vet at jeg burde kjøpe det, men har ikke økonomi til det. Og jeg har lett og lett etter demoen, men uten hell. Er det noen som er så kjempe-snill og kan linke meg til en multiplayer demo, slik at jeg kan få prøve det ? takker for alle svar :D:D:D Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 25. april 2004 Del Skrevet 25. april 2004 så hvidt det er meg bekjent så har ikke EA tatt seg bryet med å lage en demo, sannsynligvis fordi det var så mange feil med spillet ved release, at de ikke turde. det ville kanskje skremme kunder.. Lenke til kommentar
FPShooter Skrevet 25. april 2004 Del Skrevet 25. april 2004 Det er ikke rart du ikke finner demoèn, den finnes nemlig bare i din fantasi! De har ikke gitt ut noen demo ennå, har ikke hørt om noen planer om det heller. Men spillet er det beste du kan bruke 400 kroner på! Hvis du har bredbånd og en kraftig pc, vel og merke. Lenke til kommentar
Sheel Skrevet 25. april 2004 Del Skrevet 25. april 2004 Kraftig og Kraftig.. Jeg kjører BF Vietnam fint på en AMD Athlon XP2200+, GeForce mx 4200 64mb, 512 DDR RAM, kjører det visstnok på middels, men har ingen problemer med det.. Så jeg vil si at det ikke trenger så altfor kraftig PC Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 25. april 2004 Del Skrevet 25. april 2004 Skikkelig kult med avatar av hitler forresten trådstarter. Lenke til kommentar
Hadron Skrevet 28. april 2004 Del Skrevet 28. april 2004 Driter i hva slags avatarer folk har, en venn av meg går berserk og beskylder meg for å være en nazi jævel bare jeg tegna et hakekors. Men vietnam er jævlig bra du bør få det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå