Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Internett detter ut

Anbefalte innlegg

Hei!

Nå har jeg prøvd å finne ut av dette problemet er uke snart, men ingen synes å vite noe som helst om det. Begynner å bli desperat. Jeg har 3 maskiner, koblet til en router, med adsl fra telenor. Problemet mitt er at på den nyeste maskinen (Shuttle SN85G4, AMD 64 3200+, 1 gig ram) detter internett (nettverkskoblingen) ut, men kun når jeg spiller spill online!!! Kan for eks. spille Dark Age of Camelot ca. 30 min, så blir jeg disconnecta. Og hvis jeg bare spiller singelplayer (ikke på nett) og går ut av spillet, kommer det opp at en nettverkskabel på slått av, og jeg må vente ca. 5 min før jeg kan komme meg på internett. Men hvis du ser på antall timer online, så blir det ikke brutt. Jeg kan surfe så lenge jeg vil, men når jeg spiller spill, som battlefield osv, blir jeg disconnecta. eller det kan virke som om hastigheten går helt ned på null.

Jeg har prøvd alt. Alt slags instillinger på routeren, og nettverkskortet. Å spille i LAN virker helt perfekt, og å spille online på den gamle maskinen min går helt fint. Der disconnecter det ikke. Og hvis jeg kobler pc'en direkte på adsl modemet, funker det også helt fint. Så det må være noe med routeren? HJELP!

Please hjelp hvis du tror du kan bidra med noe. Uansett hva det er! Jeg er desperat!

Michael

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...