TettSpaden Skrevet 24. april 2004 Del Skrevet 24. april 2004 Hei har en nokia 5100 som jeg bruker innimellom, blir forbannet for jeg klarer ikke å finne ut hvordan jeg kan slette alle sms fra inboksen samtidig, selv om jeg leser bruksanvisningen, er ikke dette mulig i hele tatt? finner heller ikke ut om det går ann å få den til å ikke lagre sendte meldinger, noen som vet? blir så drittlei av å slette flere hunder meldinger en etter en når alt minne er brukt opp noen tips? Lenke til kommentar
Magpal Skrevet 25. april 2004 Del Skrevet 25. april 2004 (endret) Når du går inn på tekstmeldinger kan du velge slett meldinger hvis du går litt ned på menyen. Deretter velger du innboks. Og så lett var det.. Står forresten i bruksanvisningen også.. Leser du bruksanvisningen litt mer nøye eller prøver deg frem finner du ut at du faktisk kan slå av at du lagrer sendte meldinger også. Tror det ligger i generelle innstillinger under hovedmenyen, meldinger. Endret 25. april 2004 av Pallesen Lenke til kommentar
Chosiso Skrevet 25. april 2004 Del Skrevet 25. april 2004 Har et spørsmål som gjelder 5100 og! En som jeg kjenner, har den telefonen! men han kan bare sende 149 tegn i en melding! han kan rett og slett ikke sende mer en de tegnene! Går det bare ann å sende så lite? eller er det er triks for å få mer? Lenke til kommentar
TettSpaden Skrevet 25. april 2004 Forfatter Del Skrevet 25. april 2004 Hallo takker for tips, fant jo den slett alle meldinger enkelt, men må fortsatt si at bruksanvisningen er elendig. finner fortsatt ingenting på hvordan slå av sendte meldinger, noen flere tips på den? Lenke til kommentar
Chosiso Skrevet 25. april 2004 Del Skrevet 25. april 2004 Hvis du går inpå meldinger, instillinger eller noe sånt, så skal det stå slå av sendte meldinger og noen andre ting! Men, det kan ikke være så vanskelig å bare trykke litt rundt på telefonen istedenfor å skrive her? du finner det sikkert raskerer ut med å trykke litt på telefonen.. Lenke til kommentar
TettSpaden Skrevet 26. april 2004 Forfatter Del Skrevet 26. april 2004 Hvis du går inpå meldinger, instillinger eller noe sånt, så skal det stå slå av sendte meldinger og noen andre ting!Men, det kan ikke være så vanskelig å bare trykke litt rundt på telefonen istedenfor å skrive her? du finner det sikkert raskerer ut med å trykke litt på telefonen.. øhhhh hva tror du jeg har gjort siden jeg spør her? hvis jeg hadde funnet det ut ved å trykke litt her og der så hadde jeg vel ikke spurt? og nei, det står ikke under meldinger og instillinger slikt, i såfall hvis det står der finner jeg det ikke, nettopp derfor trenger jeg hjelp Lenke til kommentar
Magpal Skrevet 26. april 2004 Del Skrevet 26. april 2004 Jeg leser ALDRI bruksanvisninger og likevel klarer jeg finne ut av ting.. Prøv deg frem selv, så finner du det nok ut. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå