Gå til innhold

Nokia 5100 og sms?

Anbefalte innlegg

Hei

har en nokia 5100 som jeg bruker innimellom, blir forbannet for jeg klarer ikke å finne ut hvordan jeg kan slette alle sms fra inboksen samtidig, selv om jeg leser bruksanvisningen, er ikke dette mulig i hele tatt?

finner heller ikke ut om det går ann å få den til å ikke lagre sendte meldinger, noen som vet?

blir så drittlei av å slette flere hunder meldinger en etter en når alt minne er brukt opp :mad:

noen tips?

:thumbup:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Når du går inn på tekstmeldinger kan du velge slett meldinger hvis du går litt ned på menyen. Deretter velger du innboks. Og så lett var det.. Står forresten i bruksanvisningen også..

Leser du bruksanvisningen litt mer nøye eller prøver deg frem finner du ut at du faktisk kan slå av at du lagrer sendte meldinger også. Tror det ligger i generelle innstillinger under hovedmenyen, meldinger.

Endret av Pallesen
Lenke til kommentar

Hvis du går inpå meldinger, instillinger eller noe sånt, så skal det stå slå av sendte meldinger og noen andre ting!

Men, det kan ikke være så vanskelig å bare trykke litt rundt på telefonen istedenfor å skrive her? du finner det sikkert raskerer ut med å trykke litt på telefonen..

Lenke til kommentar
Hvis du går inpå meldinger, instillinger eller noe sånt, så skal det stå slå av sendte meldinger og noen andre ting!

Men, det kan ikke være så vanskelig å bare trykke litt rundt på telefonen istedenfor å skrive her? du finner det sikkert raskerer ut med å trykke litt på telefonen..

øhhhh

hva tror du jeg har gjort siden jeg spør her?

hvis jeg hadde funnet det ut ved å trykke litt her og der så hadde jeg vel ikke spurt?

og nei, det står ikke under meldinger og instillinger slikt, i såfall hvis det står der finner jeg det ikke, nettopp derfor trenger jeg hjelp

:thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...