JonnyHZ Skrevet 24. april 2004 Del Skrevet 24. april 2004 Har en Nokia 6600 som jeg forøvrig er veldig fornøyd med. Kom så over Smartmovie og begynte med konvertering.Alt gikk greit til filen (som er konvertert) skulle til telefonen. Har et 256mb minnekort og vil ha filene over dit. Problemet er følgende:Filene legger seg kun på telefon-minnet og det er som alle vet for lite.Hvordan får jeg overført filene (ferdig konvertert) fra pc'n til minnebrikka i telefonen? Har sjekket alt jeg har kommet over,men trenger hjelp. NB:bruker bt om det har noe å si. Lenke til kommentar
Tommy Angelo Skrevet 25. april 2004 Del Skrevet 25. april 2004 Du har to valg. Enten bruke pc suite evnt med kovertering avslått eller du kan åpne meldinger-valg-innstillinger-annet Og velge minnekortet som "minne i bruk" Lenke til kommentar
JonnyHZ Skrevet 25. april 2004 Forfatter Del Skrevet 25. april 2004 pc-suite fungerer,men forbindelsen brytes etter et par minutter av en eller annen grunn. Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 25. april 2004 Del Skrevet 25. april 2004 Hmm.... Har samme problemet, bortsett fra at PC suite funker hos meg! Lenke til kommentar
JonnyHZ Skrevet 26. april 2004 Forfatter Del Skrevet 26. april 2004 Noen flere ideer? Lenke til kommentar
AKIRAx77 Skrevet 26. april 2004 Del Skrevet 26. april 2004 (endret) Dropp hele PCSuite og kjøpe en kort leser med USB 2.0 standard. De går for en 3 - 400 kr. Da tar du bare ut minnekorte, stapper det inn i kort leseren og overfører filene...tar 30 sek. Viktig å sørge for at kort leseren støtter MMC kort. De fleste multi kort lesere gjør det. Billigste jeg fant kosta faktisk 176 kr: http://produkt.akamera.no/vis_produkt.php?product_id=15054 AKIRA Endret 26. april 2004 av AKIRAx24 Lenke til kommentar
JonnyHZ Skrevet 26. april 2004 Forfatter Del Skrevet 26. april 2004 Har allerede tenkt på det.Fikk overføringen til å virke perfekt,men en kortleser er absolutt best.En annen ting:Noen som har en god innstilling på smartmovie for god flyt i filmen?Har testet noen,men det går hakkete og usammenhengende. Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 26. april 2004 Del Skrevet 26. april 2004 Har allerede tenkt på det.Fikk overføringen til å virke perfekt,men en kortleser er absolutt best.En annen ting:Noen som har en god innstilling på smartmovie for god flyt i filmen?Har testet noen,men det går hakkete og usammenhengende. Søk litt i forumet så finner du noen topic´s om det Lenke til kommentar
JonnyHZ Skrevet 27. april 2004 Forfatter Del Skrevet 27. april 2004 Jepp.har lest dem alle og testet settings,men alikevel hakker det som besatt.Er ingen telefon-ekspert selv så muligheten for at det er noe jeg ikke har tenkt på er der. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå