MADsen Skrevet 24. april 2004 Del Skrevet 24. april 2004 jeg kjeder meg litt og lurer på hvilket spill syns dere er det beste/det dere har spilt mest? sjøl så syns jeg gta 1, mortal combat 2, red alert 1, og diablo 1 og 2 har vært de beste spillene(de spillene jeg har spilt mest) Lenke til kommentar
PC^2020 Skrevet 24. april 2004 Del Skrevet 24. april 2004 (endret) RA 1, er jævla kult.. Spillte jo en del Heroes 3 might and magic eller hva det heter da.. Det spiller jeg forsovet en del enda, og syns det er ganske kult.. Syns også at Mafia er et bra spill, både historie, og grafisk. og ikke glem BCSm bridge construction, bridge builder som jeg pleier å kalle det.. 2'ern av det eller 1.340 er døds fett.. Endret 24. april 2004 av pc^2004 Lenke til kommentar
MADsen Skrevet 24. april 2004 Forfatter Del Skrevet 24. april 2004 ja eg er enig i bridge builer! når jeg var hektet på det satt jeg i 2uker i strekk... jeg å en kamerat! men diablo 2 er det spillet jeg har spilt desidert mest...satt en hel sommer... Lenke til kommentar
insider Skrevet 24. april 2004 Del Skrevet 24. april 2004 hmm, vasneklig å si det der, har spilt så mange spill opp igjenom tiden. men RA1 spilte jeg MYE før, eller en del transport tycoon (ikke den best grafikken men morro), Battlefield, Warcraft III / FT og mange flere ! Lenke til kommentar
PC^2020 Skrevet 25. april 2004 Del Skrevet 25. april 2004 hmm, vasneklig å si det der, har spilt så mange spill opp igjenom tiden. men RA1 spilte jeg MYE før, eller en del transport tycoon (ikke den best grafikken men morro), Battlefield, Warcraft III / FT og mange flere ! haha transport tycoon har jeg svidd av mange timer på .. det er jæcla kult, så lenge man lager sin egen by da.. masse digre byer med flyplasser, en svææær øy med digg eget hus på, sånn fin med masse træt og sånn.. Lenke til kommentar
Nitromarsjipan Skrevet 25. april 2004 Del Skrevet 25. april 2004 Srategi: Earth 2150 (ikke LS), og c&c (det eldste) First person: HL og Dod Det jeg spiller nå: Soldat glemte steam passord da jeg bytta maskin, så da ble det ikke mer Dod , ble etterhvert hekta på soldat så jeg ikke ville spille dod mer. Hva er bridge builder? Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 25. april 2004 Del Skrevet 25. april 2004 StarCraft, rett og slett genialt. Btw, WarCraft3 er omtrent helt likt, utenom grafikken Lenke til kommentar
WhiteFire Skrevet 25. april 2004 Del Skrevet 25. april 2004 Baldurs Gate 2 uten tvil. Noen som har hørt mer om ryktene rundt Baldurs Gate 3? Lenke til kommentar
ballemann Skrevet 25. april 2004 Del Skrevet 25. april 2004 Jeg spiller egentlig bare Counter-Strike jeg Lenke til kommentar
Zjaxy Skrevet 25. april 2004 Del Skrevet 25. april 2004 CS er det beste jeg har spillt men call of duty er jo åsså bra da! Lenke til kommentar
Kalle_^ Skrevet 25. april 2004 Del Skrevet 25. april 2004 Diablo II LoD er det spille jeg har brukt mest timer på, ellers så har jeg nesten bare spilt spillene mine litt før jeg har funnet meg et nytt. Lenke til kommentar
Hardfredd Skrevet 25. april 2004 Del Skrevet 25. april 2004 De spillene jeg har spent flest timer på er: CS, HL, Warcraft, GTA VC, Battlefield, Vietcong, Farcry. CS spiller jeg fortsatt mange timer i uka. Men akkurat nå liker jeg kansje best farcry Lenke til kommentar
PC^2020 Skrevet 25. april 2004 Del Skrevet 25. april 2004 Srategi: Earth 2150 (ikke LS), og c&c (det eldste) First person: HL og Dod Det jeg spiller nå: Soldat glemte steam passord da jeg bytta maskin, så da ble det ikke mer Dod , ble etterhvert hekta på soldat så jeg ikke ville spille dod mer. Hva er bridge builder? Bridge builder er et spill der man skal bygge en bru. som skal holde seg oppe osv. Så må man lage bruer som heiser seg opp og sånn, hender at alt går til helvete og man får latterkrampe på grunn av at det ser så dumt ut. Lenke til kommentar
cowai Skrevet 25. april 2004 Del Skrevet 25. april 2004 Roller Coaster tycoon 1 og 2 er de aller beste spilla som er laga.....Du blir aldri lei av de. Lenke til kommentar
PC^2020 Skrevet 25. april 2004 Del Skrevet 25. april 2004 jeg får ikke RCT 1 til å funke lenger.. Tips?? Aldri fått det til å fungere i windows XP og 2000 skikkelig. TRur det har noe med directX Lenke til kommentar
Muteki Skrevet 25. april 2004 Del Skrevet 25. april 2004 Final Fantasy 7 er litt kult! Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 25. april 2004 Del Skrevet 25. april 2004 keen spillene og desertcombat samt return to castle wolfenstein Lenke til kommentar
Aetius Skrevet 25. april 2004 Del Skrevet 25. april 2004 Master of Magic, Master of Orion II, og så videre, men det spillet jeg savner aller mest er det som dette spillet er basert på. Lenke til kommentar
menT4l Skrevet 25. april 2004 Del Skrevet 25. april 2004 Konsoll: Final Fantasy serien(alle fra 7 - 10), helt genialt bygd opp spill, og gameplayet er uslåelig(hva konsoll angår mener jeg da). PC: Quake3. Det har alt man kan kreve av et FPS spill, og det er helt genialt at man kan konfigurere spillet nesten nøyaktig slik man vil. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg