Gå til innhold

min hjemmeside :DONE -tnx

Anbefalte innlegg

på hva dere syns?

jeg har skrevet det meste i html, og hadde ikke noen spess kunnskaper om css eller noe på den tiden (ikke det at jeg er noe taltentfull i det nå heller, but im learning..)

det jeg lurte mest på hvordan utseendemessig innholdet på siden kunnet vært annerledes. feks > Ida, siden. det er bare masse kjedelig hvit skrift, hva må til for å sprite opp, anyplace?

btw, JA det er en ganske fjortis preget side :fun:

Endret av Idah0
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

- Er det meningen at vi ikke skal kunne lese hva som står i header? :roll:

- En artig mouseover i menyen hadde gjort seg

- Litt skarp blå bakgrunn

- Underlig frame-oppsett. Er det en øverst, en nederst og en i midten hvor siden ligger? :S

- Header skilte seg litt ut. Bortsett fra stjernene har den nesten ingen likheter med resten av siden.

Den gjør jobben, men kan ikke si jeg er imponert :shrug:

Lenke til kommentar

• Hmmm... Ser ut som slike russiske dukkeesker, hvor det hele tiden er en mindre ekse inni. Først så har du en blå, stor firkant. Så kommer den svarte inni den igjen, og til slutt en hvit boks med bilde i. Litt for A4 i mine øyne.
  • Scrollen på siden burde du "fargelegge" med fargene du bruker på siden. Standard XP-scroll ødelegger inntrykket.
  • Uleselig header, gjør den mer synlig og ikke så mørk, selv om det er en stjernehimmel.
  • Skriften i hovedinnholdet som ut som et dikt i oppsettet. Siden det ikke er det (?) så blir det veldig rart å se på. Eller er det en blanding mellom dikt og småprat?
  • En mouseover hadde gjort seg i menyen.
  • Litt for mye blanding av fonter.
  • Gjør siden litt lysere, nå blir den liksom litt borte.
  • Det som i bunnen av siden "Øh..Har laget ..." trenger vel ikke å stå der akkurat.
  • [: et eller annet :] gjorde seg heller ikke, men sikkert smak og behag.
  • Hva med å lage en liste med flere kolonner i steden for å ramse opp alt bortover? Tenker da på interesser og det som står under "Ida".
  • Javascriptgreiene på bildene fungerte ikke hos meg, eller så er det bildene som ikke er der eller noe. Hvorfor ikke bare la nettleseren åpne et nytt vindu, så slipper du javascript?
  • En footer hadde kanskje gjort at siden ikke sluttet så brått?

Ikke så veldig spennende denne siden, men lykke til :thumbup:

Endret av Sigmoideus
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...