Gå til innhold

Test av Razer Boomslang 2000


Anbefalte innlegg

Jeg har brukt Razer Boomslang 2000 i over 6mnd. og er ikke fornøyd.

 

Har snakket med andre og det virker som om det er få som virker som de skal. De hakker, snakket med en han hadde sin første i to uker før den gikk i stykker. Den virket imidlertid helt fint de to først ukene, den han fikk i erstattning hakket, og alle de nye han har vært borti etter det har hakket(4stk.).

 

Noe annet er at viss jeg trekker musen langsomt nedover regestreres ikke bevegelsen....... festlig

 

Raske bevegelser får ballen til å spinne og markøren står på stedet hvil.... kult!

 

Skroll-hjulet er så hardt at viss du svetter litt så må du bruke neglen for å få det rundt... eksotisk!

 

 

Neste mus jeg kjøper skal være optisk....

 

 

Har du lavt blodtrykk, men ønsker å øke det, kjøp

Razer Boomslang 2000

 

Det gir online gaming en helt ny dimensjon,

nemlig blodsmak, og det fine er at du slipper å betale ekstra for det...

 

Hvem trenger pain-station når de kan få

"Razer Boomslang 2000"

 

For å ikke virke for negativ mot dette produktet kan det nevnes at det kommer i en blank fin boks som sikkert kan brukes til småkaker, frimerker mm.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har selv en Boomslang 2000 og er godt fornøyd - har hatt den i snart et år og har bare lovord å si om den.

 

Uansett hvor sakte eller fort jeg beveger den følger den med og virker veldig presis - langt bedre til spilling enn de optiske musene jeg har prøvd (har riktignok ikke prøvd noen av de nye dual-optical-musene - godt mulig at de er bedre enn de jeg har prøvd)

 

I og med at Boomslang'en har veldig høy følsomhet er den også mer utsatt for problemer enn vanlige mus hvis det kommer skitt inn i den, derfor er det viktig å rense den regelmessig og ikke bruke en musematte med masse smuler og kattehår og sånt på.

 

Her finner veldig bra tips om tilpasning / vedlikehold av Razer Boomslang: http://razer.tigga.org/ (se under 'tutorials')

Lenke til kommentar

Har også hatt Razor Bomslangen i eit år, hadde noen få problemer med at den ikke reagerte hele tiden men det kom seg da jeg rensa den og fikk ordentlig musematte.

 

Razoren er en utrolig presis mus og veldig behagelig å bruke, jeg har aldri synest at musa var dårlig.

I bjynnelsen var det litt vanskelig å venne seg til den men etter 1 uke funka det helt fint

 

Razor Bomslang 2000 Er mye bedre enn optiske som er laga til nå!

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...