DeViLoN Skrevet 24. april 2004 Del Skrevet 24. april 2004 Remote på min aldrende Pioneer spiller er død, den gir ut maks 3V når spilleren er i gang, er det noen annen måte jeg kan få liv i forsterkeren på? Eller er det mulig å reparere spilleren PS. Har ikke råd til ny spiller nå. Lenke til kommentar
Opus Skrevet 25. april 2004 Del Skrevet 25. april 2004 Tja, du kan jo bruke en bryter mellom remoten og batteriet. Eller kople remoten til tenninga. Lenke til kommentar
DeViLoN Skrevet 25. april 2004 Forfatter Del Skrevet 25. april 2004 Vil forsterkeren tåle dette? Tenker på at remote er kun 0,5A, er vil det ikke være overkill å koble rett til batteri/tenning? Lenke til kommentar
Opus Skrevet 25. april 2004 Del Skrevet 25. april 2004 Ikke helt sikker på hva du mener med overkill. Trekker forsterkerens remote 0,5A av spilleren, er det det du mener? Lenke til kommentar
DeViLoN Skrevet 25. april 2004 Forfatter Del Skrevet 25. april 2004 Det jeg mener er at maks man kan ta ut av remote fra spilleren er 0.5A, det er jo en sikring på remote kabelen på 0,5A. Hvis jeg da skal bruke tenningen (AAC kabelen) til å starte forsterkeren, bør jeg da sette en 0,5A sikring der? Lenke til kommentar
Opus Skrevet 25. april 2004 Del Skrevet 25. april 2004 Hvis jeg da skal bruke tenningen (AAC kabelen) til å starte forsterkeren, bør jeg da sette en 0,5A sikring der? Ja, sikring bør du ha. Bruk et støtte-relè som trigges av acc, hvis du redd for at remoten trekker for mye strøm fra selve acc kabel. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå