Gå til innhold

98se og win2000 på samme maskin?

Anbefalte innlegg

Hei, har nettopp kjøpt ny maskin nå, og bestemte meg for at denne maskinen skulle det ikke være så mye dritt på som min gamle. Men 3 dager har gått og jeg har krampelidelser her:(

Jeg vil helst kjøre på et opprativsystem (win2000) helt clean -> uten sharingprogz osv. men kunne tenke meg å insallere 98 for å bruke driten min der... hente driten jeg har lasta ned med en haug av viruskontroller som er på vakt når jeg kjører 2000

Vil dette funke greit? har hørt at noen har brøvd å kjøre noe i likhet før, men crasha pga av det.

Andre måter det kan bli litt mer stabilt på?

Takker for svar på forhands jeg :D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei, har nettopp kjøpt ny maskin nå, og bestemte meg for at denne maskinen skulle det ikke være så mye dritt på som min gamle. Men 3 dager har gått og jeg har krampelidelser her:(

Jeg vil helst kjøre på et opprativsystem (win2000) helt clean -> uten sharingprogz osv. men kunne tenke meg å insallere 98 for å bruke driten min der... hente driten jeg har lasta ned med en haug av viruskontroller som er på vakt når jeg kjører 2000

Vil dette funke greit? har hørt at noen har brøvd å kjøre noe i likhet før, men crasha pga av det.

Andre måter det kan bli litt mer stabilt på?

Takker for svar på forhands jeg :D

Heisann, jeg har kjørt win98 se og 2000 på samme maskin i noen år nå, det har aldri vært problemer. Installer 98 på C: og 2000 på D:, pass også på å installere win98 først.

Lenke til kommentar
Heisann, jeg har kjørt win98 se og 2000 på samme maskin i noen år nå, det har aldri vært problemer. Installer 98 på C: og 2000 på D:, pass også på å installere win98 først.

HVorfor må jeg passe på å installere 98 først?

kødda jævli å få inn 2000 nå egentlig og sotti opp alt sånn at det går strøkent nå...

Lenke til kommentar

HVorfor må jeg passe på å installere 98 først?

kødda jævli å få inn 2000 nå egentlig og sotti opp alt sånn at det går strøkent nå...

du kommer ikke inn i 2000 etter at du installerer 98(hvis du installerer 2000 først)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...