Shikaru Skrevet 24. april 2004 Del Skrevet 24. april 2004 Jeg ville bare sette opp denna fordi jeg ville vise hjemmesiden min (http://www.home.no/sc-gohan) også kan dere si hva dere syntes, eventuelt vise deres egene hjemmesider Lenke til kommentar
ballemann Skrevet 24. april 2004 Del Skrevet 24. april 2004 fine paint skills men feilpost som bare det... lkte ikke siden din så spessielt jeg... Sorry mac Lenke til kommentar
Muteki Skrevet 24. april 2004 Del Skrevet 24. april 2004 For det første det er ikke feil post egentlig. dette er sånn altmulig post sted ikke sant! For det andre han jobber hardt med den nå! Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 24. april 2004 Forfatter Del Skrevet 24. april 2004 nå har jeg fiksa på forsiden igjen og ja det er en alt mulig side Lenke til kommentar
ballemann Skrevet 24. april 2004 Del Skrevet 24. april 2004 vel, jeg skjønner ikke hva en hjemmeside har med overklokking og gjøre programmering->web-design... Lenke til kommentar
PC^2020 Skrevet 25. april 2004 Del Skrevet 25. april 2004 hehem den siden var rett ut, fucka Lenke til kommentar
Erik J. Nilsen Skrevet 25. april 2004 Del Skrevet 25. april 2004 Par tips. Siden burde være så "ren" som mulig. Det vil si, ikke bruk av ville farger etc, ikke bruk av "dårlige" teksturer og feil fargede bilder i selve designet. Gjør siden så enkel som overhode mulig.. KISS prinsippet er alltid lurt å ha i bakhodet på webdesing. KISS = Keep it simple Stupid! Ellers er det bare å stå på, så blir dette bra -P- Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 25. april 2004 Del Skrevet 25. april 2004 Sender en melding til moderator, så får du flytta denne over til oss i Webdesign-delen. Klikkbar link skader heller ikke. Lenke til kommentar
Kalle_^ Skrevet 25. april 2004 Del Skrevet 25. april 2004 Hoff.... synes ikke den sia var noe bra. Du har vel ikke brukt lang tid på den? Hva har du brukt til å lage den? Lenke til kommentar
enden Skrevet 25. april 2004 Del Skrevet 25. april 2004 Sender en melding til moderator, så får du flytta denne over til oss i Webdesign-delen. Klikkbar link skader heller ikke. ding, your wish is my command sir Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå