Bohemet Skrevet 4. april 2002 Del Skrevet 4. april 2002 Hei Er bare dager unna å få 512 oppkobling fra Air-net gjennom et trådløst nettverk. Er det noen her fra Tromsø som har erfaring med Air-net? Jeg må ha en antenne og et radiokort for å kunne motta signaler. De som forhandler for Air-net her jeg bor (Sandnessjøen) har visstnok antydet en pris på 4-4500 kr for utstyret. Hvordan er dette prismessig? Hvor kan jeg eventuellt få billigere antenne og kort? Jeg er helt "grønn" når det gjelder disse tingene så anbefalinger om utstyr etc vil bli mottat med et ærbødig Takk. Lenke til kommentar
Bohemet Skrevet 5. april 2002 Forfatter Del Skrevet 5. april 2002 Det må da være noen her som har litt peiling?? Lenke til kommentar
Civilix Skrevet 5. april 2002 Del Skrevet 5. april 2002 Dette er lite brukt teknologi så det er kansje ikke så rart hvis ingen har peiling på det...Pris deg glad for at du nå slipper isdn/modem nå du...mens andre må fortsatt slite med altfor liten båndbredde... Lenke til kommentar
Bohemet Skrevet 5. april 2002 Forfatter Del Skrevet 5. april 2002 Ooppss Jeg trodde dette var mer utbredt en som så. Har kanskje tråkket litt i salaten her da? :smile: Lenke til kommentar
Orjanp Skrevet 5. april 2002 Del Skrevet 5. april 2002 Kan egentlig ikke hjelpe deg, men har hørt at noen har litt problemer med hastigheten, spesiellt når været ikke er så bra. Ble bedre med en større antenne. Det var visst også litt problemer med at deling av forbindelsen var vanskelig fordi det var ikke et vanlig nettverkskort som måtte sitte i maskinen, men et spesiellt kort. Dette baserer seg kun på ting som jeg har hørt, har ingen egne erfaringer med det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå