Gå til innhold

Hvor lenge må jeg slite med mine advarsler?

Anbefalte innlegg

QUOTE (jarmo @ 24/04/2004 : 22:56)
QUOTE (insider @ 24/04/2004 : 23:47)
Hvor mye skal til for å få advaresel ?

Tror det står i rettningslinjene ? hva som ikke er lov her

men jeg fikk mine 10% advarsel for å ha kommet tilbake fra en pause her på forumet og da i mellomtiden hadde de forbyhdd med pc speccs i signaturen, som jeg selvsakt hadde fra før. Da fikk jeg min.

Og du klaget selvsagt avgjørelsen ?

nei gjorde ikke det, men synes det er rett å slett dumt å begynne å klage nå et 1/2 år senere. Gjør meg ingen ting om jeg har 10%..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det som skjedde var at jeg hadde en avatar påm 80x79 (lovlig). Så var jeg borte fra forumet i noen mnd og i mellomtiden så har man satt ned størrelsen til 6kb uten at jeg var klar over det.

Kom tilbake etter mange ukers fravær med advarsel, så klaget jeg ---- så fikk jeg advarsel nr 2 pga at jeg klaget.

Må si at jeg føler meg urettferdig behandlet.

Lenke til kommentar

QUOTE (John Kr @ 24/04/2004 : 23:56)
Man må bare leve med den advarselen da, mistet litt av piffen å være i dette forumet pga dette. :(

Dersom du lar ein slik fillesak påvirke deg på forumet så er det noko feil altså...

Ingen blir banna pga. for stor avatar

Lenke til kommentar

QUOTE (John Kr @ 25/04/2004 : 00:01)
QUOTE (Swag @ 25/04/2004 : 00:00)
Til dere som maser om at specs ikke er lov i signatur:

http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=226402&hl=

Takk Swag

Dette var jeg ikke klar over, beklager...

Ikke noe problem det. Det var ikke meningen å bli irritert. Det er flere som har sagt til meg at det ikke er lov, så jeg vurderer å ta bort spesifikasjonene uansett.

Lenke til kommentar

QUOTE (Blib @ 24/04/2004 : 23:48)
Du får advarsel ved bla et kraftig overtramp mot retningslinjene.

Ikke for å klage, men jeg fikk min advarsel for noe jeg ikke vil kalle for et alvorlig overtramp da.

Og det er heller ikke så lett for nye brukere å vite hva man skal gjøre, mye surring med bumping o.l som gir advarsel.

Lenke til kommentar

QUOTE (Orjanp @ 25/04/2004 : 00:21)
Det er faktisk bare å lese retningslinjene og nettikette, så er det ikke noe problem å holde seg unna advarsler.

John Kr. Det har vel adri vært lov å ha avartar over 6KB.

Det kan være at du har rett i det, men det jeg hadde låst meg på var 80x80. Størrelsen i kb var jeg ikke klar over, men den avataren jeg hadde har jeg hatt meget lenge. Det var jo rart at jeg ikke skulle fått advarsel tidligere pga størrelsen.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...