meastp Skrevet 4. april 2002 Del Skrevet 4. april 2002 Vel, trenger jeg si noe mer enn det som står i topic'en? Lenke til kommentar
KidComa Skrevet 4. april 2002 Del Skrevet 4. april 2002 Det kommer snart et som er klokket likt som 8500-korta. Vent til det er i butikken. Ellers er AiW-kortene ganske så geniale. Lenke til kommentar
Ronnie Skrevet 5. april 2002 Del Skrevet 5. april 2002 Hei Jeg har det kortet du spør om, og er veldig fornøyd. Sylskarpt bilde, TV-tuner med zoom, kan ta enkelt bilde fra TV bilde og tar opp TV programmer digitalt. DVD spiller med et sinnsykt bra bilde, kan kjøre Dolby digital lyd gjennom Creative 5.1 kortet mitt. Og får 6920 poeng i 3Dmark 2001SE som er en meget akseptablet poengsum.(P4 1,6 Ghz CPU I850 hovedkort med 768 Mb Rdram) Kan også tilkoble video kamera. Software for videoredigering følger med. Ronnie Lenke til kommentar
geirlade Skrevet 5. april 2002 Del Skrevet 5. april 2002 Hvor får en tak i disse kortene? Lenke til kommentar
Ronnie Skrevet 5. april 2002 Del Skrevet 5. april 2002 Jeg kjøpte mitt kort på Komplett.no, der heter det Hercules Prophet AIW 8500DV. Ronnie Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå