Nitrius Skrevet 24. april 2004 Del Skrevet 24. april 2004 jeg har høytalere fra logitech z-640 og jeg får bare lyd i 2 høytalere, høyre og venstre foran midten og de 2 bak kommer det ikke lyd ut av, noen aning? jeg har prøbd å sette lyd instilingene til surround og dolby 5.1 men forsatt ikke lyd i alle høytalerene, noen som har noe aning om hva dette er? får lyd i alle høytalerene i alle andre spill som jeg har prøvd. Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 25. april 2004 Forfatter Del Skrevet 25. april 2004 ingen som vet hvorfor jeg ikke får lyd i alle høytalerene? Lenke til kommentar
notarget Skrevet 25. april 2004 Del Skrevet 25. april 2004 (endret) Har du sett på lydkort alternativene? Åssen kort har du? Har du Audigy 2 så kan du gå Start -> Programmer -> Creative -> Soundblaster Audigy 2 -> Creative Speaker settings Sett den på 5.1 høytallere. Det hjelper ikke å bare stille den på høytaller kontrolleren Endret 25. april 2004 av notarget Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 25. april 2004 Forfatter Del Skrevet 25. april 2004 jeg har et innebygd lydkort "realtek ac97" eller noe, og jeg har lyd i alle høytalerene bortsett fra far cry her, og ja jeg har satt til 5.1 lyd innpå windows osv... litt synd da, skulle gjerne vist en løsning på dette... Lenke til kommentar
Wooho Skrevet 25. april 2004 Del Skrevet 25. april 2004 Hvis du går inn på Start > Programer > Ubi Soft > FarCry og går inn på Caonfigurations vil du kunne velge å sett til suround og 5.1 Foresten har akkurat det samme lydkortet og har ingen problemer. Måtte bare gjøre det som beskrevet ovenfor og sette til 5.1 i instilingene i lydkortet som vanligvis liger nederst i høyre hjørne ved klokken! Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 25. april 2004 Forfatter Del Skrevet 25. april 2004 Hvis du går inn på Start > Programer > Ubi Soft > FarCry og går inn på Caonfigurations vil du kunne velge å sett til suround og 5.1 Foresten har akkurat det samme lydkortet og har ingen problemer. Måtte bare gjøre det som beskrevet ovenfor og sette til 5.1 i instilingene i lydkortet som vanligvis liger nederst i høyre hjørne ved klokken! jeg har det, og jeg har satt til dolby 5.1 i spillet og så alt skal være i orden, kan teste enda en gang til for sikkerthetens skyld. Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 25. april 2004 Forfatter Del Skrevet 25. april 2004 (endret) nope, det virker ikke, jeg har lyd i alle høytalerene på reklamene som kommer før man kommer til menyen, men fra menyen og når jeg spiller så har jeg ikke lyd i alle høytalerene, noen som vet hvorfor? Edit: instillingene mine er: Speaker Setup: Dolby 5.1 Dobbler effect: On Hardware mixing: Off Eneble EAX 2.0: Off Compatible Mode: Off Enable Music: On Music Quality: High Endret 25. april 2004 av remy5 Lenke til kommentar
XDamage Skrevet 25. april 2004 Del Skrevet 25. april 2004 Har selv ett lignende oppsett (Audigy og DTT25000 anlegg). Jeg har aldri fått 5.1 til å virke i spill som tilsynelatende støtter det. Man skal visstnok bruke digital kabel fra kort til anlegg, da fikk jeg 5.1 på mp3 og annen lyd utenfor spill. Men det har desverre ikke hjulpet på 5.1 i spill. Har stillt alle mulige innstillinger som stilles kan, men det funker bare ikke. Har ikke snøring på hvorfor. Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 25. april 2004 Forfatter Del Skrevet 25. april 2004 Har selv ett lignende oppsett (Audigy og DTT25000 anlegg).Jeg har aldri fått 5.1 til å virke i spill som tilsynelatende støtter det. Man skal visstnok bruke digital kabel fra kort til anlegg, da fikk jeg 5.1 på mp3 og annen lyd utenfor spill. Men det har desverre ikke hjulpet på 5.1 i spill. Har stillt alle mulige innstillinger som stilles kan, men det funker bare ikke. Har ikke snøring på hvorfor. vi har ikke samme problem for jeg får 5.1 lyd alt annet sted bortsett fra i far cry :-/ får til og med 5.1 lyd når reklamen på førsten før man kommer til menyen, men i menyen så er det akkurat som den switcher til 2 høytalere igjen :-/ lurer på hvorfor... Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 26. april 2004 Forfatter Del Skrevet 26. april 2004 Har du prøvd patch 1.1? det er akkurat det da jeg installerte patch 1.1 før jeg testa ut spillet så jeg vet ikke om det kansje er v1.1 som er problemet eller ikke, men det er jo rart om det skal være pacth 1.1 som gir meg dette problemet da... jeg skulle nok testa med 1.0 før jeg innstallerte 1.1 ja. Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 26. april 2004 Forfatter Del Skrevet 26. april 2004 Har spurt om hjelp på ubisoft sitt support sted, så jeg får se hva dem sier, men er det ingen her som har vært borti noe liknende og som har fått fiksa det? hadde vært litt kult å få 5.1 lyd gitt hører lettere hvor fienden er da gitt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå