Master Casemod Skrevet 24. april 2004 Del Skrevet 24. april 2004 en looka venn av meg har planer om å kjøpe AlienWare data fra link er de bra eller er det noe møkk...åsså reklamen...The Best Gaming computer...det kan man få overalt...virker helt fjernt Lenke til kommentar
Spaz Skrevet 24. april 2004 Del Skrevet 24. april 2004 Når det gjelder ferdigbygde PC'er er AlienWare absolutt et av de bedre merkene. Har ikke noen erfaring med de selv, men har lest endel tester både på nettet og i amerikanske pc-blader. Lenke til kommentar
DJLuNaTiC Skrevet 24. april 2004 Del Skrevet 24. april 2004 du sparer nok en del penger på og bygge PC selv med de samme komponentene som de har i alienware pc'ene, men jeg har hørt at de er helt sinnsyke. Alt er stilrent, både utvendig og innvendig, og kvaliteten er meget god. Det at du kan velge all innvendig hardware fra kjente kvalitets merker er også et meget godt tegn på at dette er noe og stole på. Hadde jeg hatt masse penger og bruke på ny pc, hadde nok jeg også kjøpt denne pc'en. Men måtte nok hatt mitt fine selv modda kabbis ved siden av=) Hvis du er dreiven på casemodding, er nok ikke Alienware det beste utgangspunktet. Men det er jo fullt mulig og sette inn et plexi vindu i siden pluss noen katoder som mather resten av fargen utvendig. eller uv?! tenk så fett! Lenke til kommentar
ballemann Skrevet 24. april 2004 Del Skrevet 24. april 2004 alienware har nogså bra hardware ja, men det er også dyrt Noen synes kabinettene er tøffe også Har kompisen din lite pc skills og masse penger, kan han vel kjøpe en alienware pc Lenke til kommentar
Muteki Skrevet 24. april 2004 Del Skrevet 24. april 2004 De som lager det tar jo nesten bare fram det beste de finner, men de er LITT dyre da! Lenke til kommentar
magh Skrevet 24. april 2004 Del Skrevet 24. april 2004 Som slagordet antyder, satser de på _skikkelig_ gaming-hardware. Lenke til kommentar
insider Skrevet 24. april 2004 Del Skrevet 24. april 2004 De er helt greie pcer men desverre ganske så dure også :\ Phete kabinetter da Lenke til kommentar
_Dude_ Skrevet 25. april 2004 Del Skrevet 25. april 2004 det er billigst som sagt å bygge en pc selv.. men da får man jo ikke med kabinette som bare selges med de ferdigbygde pcene ailien ware selger.. Lenke til kommentar
TheIlluminated Skrevet 25. april 2004 Del Skrevet 25. april 2004 De er det man kaller "top-notch", men tror dem kan være tildels litt tunge etter så jeg ser det på kabinettet. Kan anbefale det meget sterkt, men en velbygd Shuttle er å foretrekke på LAN parties uansett. Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 25. april 2004 Del Skrevet 25. april 2004 Jeg våger meg til å si at AlienWare pc'ene er fryktelig overprisede, slik som alle ferdigbygde high-end pc'er. Du kan alltid bygge et fetere oppsett for samme penge om du kjøper delene løst, minus kabinettene, spes. AlienWare sine. Lenke til kommentar
-Ho1m- Skrevet 25. april 2004 Del Skrevet 25. april 2004 Jeg synes at alien ware pcen ser ugly ut asså men det er jo min mening da! Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 25. april 2004 Del Skrevet 25. april 2004 Alienware har jo kabinettet, med tastatur og mus som du kan få i samme farge. Det er jo litt kult. Kabinettet skiller seg ut og har god kjøling virker det som Lenke til kommentar
Master Casemod Skrevet 25. april 2004 Forfatter Del Skrevet 25. april 2004 kjøling...man kan få bedre kjøling i en ferdig modda data eller et "vanlig kabinett", det blir det samma..bare hvor viftene står og hvor mye de kubbikkmeter de trekker i minuttet. åsså støy da...jeg foretrekker heller et Raidmax tower eller et sjølmodda fremfor et Alienware ass Lenke til kommentar
sparks Skrevet 25. april 2004 Del Skrevet 25. april 2004 AMD Athlon 64 3200+ Processor 512MB DDR SDRAM PC-3200 80GB Seagate Serial ATA 8MB Cache NVIDIA GeForce FX 5200 Ultra 128MB Creative Sound Blaster Audigy 2 Price: £1,032.00 Excluding VAT and shipping. Before all applicable rebates På komplett: 5200 kr elns. Altså du betaler 6000 kr for kabinettet og at de skal sette den sammen. Lenke til kommentar
bamsefar Skrevet 25. april 2004 Del Skrevet 25. april 2004 Pluss norsk moms og frakt. Men er man millionær så.. Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 25. april 2004 Del Skrevet 25. april 2004 Pluss norsk moms og frakt. Men er man millionær så.. ...kjøper man seg en pc fra XtremeSystems! Lenke til kommentar
TheDarkListener Skrevet 25. april 2004 Del Skrevet 25. april 2004 Pluss norsk moms og frakt. Men er man millionær så.. ...kjøper man seg en pc fra XtremeSystems! Lyst på en sånn en Lenke til kommentar
AL3X Skrevet 25. april 2004 Del Skrevet 25. april 2004 (endret) Så vidt jeg vet (rett meg hvis jeg tar feil), så er det tweakinga AlienWare gjør som fører til at de faktisk yter bedre enn et likt system, men uten samme tweaks. Mener jeg leste det et sted.. Så om det er verdt pengene er opp til hver enkelt. Endret 25. april 2004 av AL3X Lenke til kommentar
AutoExec Skrevet 25. april 2004 Del Skrevet 25. april 2004 er man millionær så kjøper man seg dual S940 HK, 2 stk FX-51 prosessorer og 2 stk LS vapochill... tror jeg ville gått for selvbygd PC.. tar ikke så lang tid å lære seg det man trenger å vite for å sette sammen en PC! ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤Stolt eier av: ´´The aimbot´´¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ BRENN! Lenke til kommentar
ExuZ Skrevet 26. april 2004 Del Skrevet 26. april 2004 har hørt at kabinettet skal være tynn plast som lett går i stykker, men en ting er sikkert, du betaler mye mer en du får der. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå