PowerZone Skrevet 24. april 2004 Del Skrevet 24. april 2004 (endret) Jeg har sett at de fleste bruker dremel til denne jobben. Hva slags tilleggsutstyr til dremelen bruker dere til jobben? Kappeskive? Fres? Endret 24. april 2004 av PowerZone Lenke til kommentar
Zjaxy Skrevet 24. april 2004 Del Skrevet 24. april 2004 Elle nibbler tang fra Microplex, kan også fåes kjøpt på biltema... Eventuelt Baufil og metallfil for godt resultat! Nibbleren kan være noe vrang men så lenge det er rette strekkninger og ikke buer du skal skjære så er den fin! Lenke til kommentar
cdrom Skrevet 24. april 2004 Del Skrevet 24. april 2004 Elle nibbler tang fra Microplex, kan også fåes kjøpt på biltema... Den nibbleren fra biltema gikk rett i søpla. Ubrukelig verktøy! Lenke til kommentar
Zipp0 Skrevet 24. april 2004 Del Skrevet 24. april 2004 du bruker "diamant" kappskiver, de hilder mye bedre enn de som er med.. men stikksag ville jeg nok brukt. Innlegg nr. 100 Lenke til kommentar
Zer0z Skrevet 24. april 2004 Del Skrevet 24. april 2004 Hvis du skal skjære i tykt kabinett som Chieftec så vil jeg IKKE anbefale dremel, brukte 5diamantskiver på nesten halve kabbiset. å de kosta meg 99,- Så jeg tok fatt i ei blekksaks å klippa til grovt rundt.. å finpussa med dremel og ei metall fil Men er ikke kabinettet ditt noe tykt så bruk dremel å de diamantskivene får du på biltema 6stk for 99,- Lenke til kommentar
PowerZone Skrevet 25. april 2004 Forfatter Del Skrevet 25. april 2004 Takk for svar. Jeg får prøve med dremel og diamantskiver....ellers går jeg løs med stikksag Lenke til kommentar
Bateman26 Skrevet 25. april 2004 Del Skrevet 25. april 2004 Jeg har brukt stikksag i alle kabinettene jeg har lagd hull i og anbefaler deg det på det varmeste. Bare et lite tips. lag hullet litt mindre enn den skiva som følger med lager da sitter vinduet bedre.. ca 1 mm mindre gjør ting tigthere Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå