Hotlink Skrevet 24. april 2004 Del Skrevet 24. april 2004 Jeg har fått en forkjærlighet til Taiyo Yuden CD-R plater (tidligere kjøpt fra Sverige) Er det noen som vet om det er opprettet noen offisiell importør av dette merket til Norge ? Lenke til kommentar
norse Skrevet 24. april 2004 Del Skrevet 24. april 2004 (endret) Jeg vet ikke om noen offisiell importør av Taiyo Yuden plater, men jeg vet at alle de Plextor CD-R platene jeg har kjøpt har vært produsert av Taiyo Yuden. Endret 24. april 2004 av norse Lenke til kommentar
OC-Freak Skrevet 25. april 2004 Del Skrevet 25. april 2004 Grunnen til at ingen tar in TY CD-R plater direkte er at de er for dyre. Dvs ca 3 kroner platen i inn pris - og skal man ha fortjeneste igjen må man selge til ca 4 - og da er de for dyre til at de selger noe særlig. Lenke til kommentar
SunMaster Skrevet 25. april 2004 Del Skrevet 25. april 2004 Så vidt jeg vet er Optical Storage importør av TY. http://www.opticalstorage.no/ Lenke til kommentar
Hotlink Skrevet 26. april 2004 Forfatter Del Skrevet 26. april 2004 Jeg fant ingenting hos Optical Storage, så da må jeg nok krype til korset og bestille fra Sverige igjen. Takk for tilbakemeldingene Lenke til kommentar
Mr. Mustard Skrevet 26. april 2004 Del Skrevet 26. april 2004 Som norse allerede har nevnt er Plextors cd-r plater Tayio Yuden av første sortering. Det samme gjelder Plextors dvd-plater. Plextor selges blant annet av mpx.no, PS-Data og Multicom, og sikkert også flere steder. Lenke til kommentar
Hotlink Skrevet 29. april 2004 Forfatter Del Skrevet 29. april 2004 Betyr dette at Plextor platene ALTID er Taiyo Yuden ?? Lenke til kommentar
Bro2 Skrevet 29. april 2004 Del Skrevet 29. april 2004 du finner Taiyo Yuden under media. Men siden de er forhandlere vil de vel neppe selge til privatpersoner..... Hvor er du bestiller fra i Sverige? Lenke til kommentar
mandela Skrevet 29. april 2004 Del Skrevet 29. april 2004 (endret) Betyr dette at Plextor platene ALTID er Taiyo Yuden ?? jeg og min bror har brent mange 50packs med Plextor CDR (bor du i oslo har digital-impuls i sentrum disse platene). Alle har vært Taiyo Yuden Endret 29. april 2004 av heraldo Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå