ballemann Skrevet 18. desember 2004 Del Skrevet 18. desember 2004 Troll eller kan de ikke defineres som mindre kjent? Lenke til kommentar
Bøb Skrevet 18. desember 2004 Del Skrevet 18. desember 2004 Takker, Bøb! Mourning Beloveth var noe av den feteste, seigeste doomen jeg har hørt på evigheter Sinnsykt bra! Minner mye om gamle My Dying Bride, bare tyngre og med mindre synth/fiolin. Bare hyggelig Er vi heldige blir det gig i Oslo en gang i fremtiden Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 19. desember 2004 Del Skrevet 19. desember 2004 Kan ikke skryte for mye av bandet "Anorexia Nervosa". Melodisk Black Metal som virkelig sparker i fra. Dette er noe av det beste jeg har hørt på LENGE! Lenke til kommentar
simeik Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 Daff!!! http://www.daffband.net Lenke til kommentar
Janock Skrevet 22. desember 2004 Del Skrevet 22. desember 2004 Opeth er vel egentlig ganske kjente, men tror ikke de har blitt nevnt her før. Kan vel kalles for progressiv death/doom (eller noe i den dur). Sykt bra er det i hvert fall Lenke til kommentar
Krankemot Skrevet 22. desember 2004 Del Skrevet 22. desember 2004 noen som har hørt om "soil"? det er bra Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 22. desember 2004 Del Skrevet 22. desember 2004 Daff!!! http://www.daffband.net TR00! Lenke til kommentar
skrekk Skrevet 22. desember 2004 Del Skrevet 22. desember 2004 Twilightning, litt stil som f.eks. Sonata Arctica og Stratovarius. Pendragon, ikke veldig tungt, men... Kanskje mer prog enn metal. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 22. desember 2004 Del Skrevet 22. desember 2004 (endret) Lowdown et norsk band De varmet opp for Soulfly på Rockefeller i mai, årets store overraskelse for min del. Kjøpte skiva på rockefeller og har faktisk blitt en av de skivene jeg har hørt mest på i år. Edit: Får faktisk et par smaksprøver på siden dems ser jeg. 25 Bullets og Intenz Endret 22. desember 2004 av MU26599 Lenke til kommentar
CowsSayMooo Skrevet 28. desember 2004 Del Skrevet 28. desember 2004 Moonsorrow - Verisäkeet Hør dette albumet og du forstår hvor ordet magi kommer ifra... Lenke til kommentar
rlz Skrevet 28. desember 2004 Del Skrevet 28. desember 2004 Papa Wheelie. Tidligere Metallica-bassist Jason Newsted og hans mountain-bike-kamerater spiller god metal. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå