Bulle Skrevet 24. april 2004 Del Skrevet 24. april 2004 Har 2 jpeg-bilder jeg skal sette sammen slik at det blir ett bilde. Hvordan gjør jeg det på enkleste måte. Bruker bla PaintShopPro...... Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 24. april 2004 Del Skrevet 24. april 2004 slå samme som å klippe og lime eller legge opp kvarandre? Klipp og lim funker med Paint Lenke til kommentar
Bulle Skrevet 24. april 2004 Forfatter Del Skrevet 24. april 2004 (endret) Skal plassere de ved siden av hverandre, og lagre det som ett stort bilde. ikke noe oppå hverandre. ..aha. Paint ja.....selvfølgelig Endret 24. april 2004 av Bulle Lenke til kommentar
uranus Skrevet 25. april 2004 Del Skrevet 25. april 2004 Skal det bli noe panorama lignende greier eller? Lenke til kommentar
Bulle Skrevet 25. april 2004 Forfatter Del Skrevet 25. april 2004 nei, det har jeg egenfunksjon for i et program som fulgte med kameraet. Skulle bare laget et veikart som viste litt detaljer. Måtte derfor lime sammen flere bilder med 'høy zoom'. Når jeg tenker meg om så kunne jeg kanskje brukt det stitch-programmet....... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå