JoeDohn Skrevet 24. april 2004 Del Skrevet 24. april 2004 Er det virkelig ingen her som har skjønt at Lyn er det rette laget å holde med? Nei. Lyn er omtrent like representativt for Oslo som Holmenkollen tennisklubb. Antar at dette er intern HW-humor (etter folka som står for utsagna) men jeg synes likefullt det var et flott sitat. For øvrig tatt fra Tippeliga-tråden på Annet-forumet. Sånn cirka her:http://forum.gamer.no/index.php?showtopic=230998&st=120 Lenke til kommentar
ballemann Skrevet 24. april 2004 Del Skrevet 24. april 2004 ser ut som du har en egen intern humor her Jeg synes ike den var så spessilet morsom, men det er vel bare meg Lenke til kommentar
JoeDohn Skrevet 25. april 2004 Forfatter Del Skrevet 25. april 2004 ser ut som du har en egen intern humor her Jeg synes ike den var så spessilet morsom, men det er vel bare meg Selv er jeg fra Sarp, men har man LITT kjennskap til åssen ståa er i Oslo så tar man denne på strak arm. Lenke til kommentar
VeXx Skrevet 25. april 2004 Del Skrevet 25. april 2004 Makan til verre kaksehumor finner du ikke i Rimi hagens egen hage engang. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå