AtroZ Skrevet 24. april 2004 Del Skrevet 24. april 2004 (endret) Nytt kamera Max 4000 GOD bildekvalitet Hadde tenkt Casio Exilim EX-Z40, men ble litt skuffet av testen her på akamera.no Noen som kan anbefale meg et kamera med GOD bilde kvalitet, helst litt lite. Det er bare til familie/hobby bruk, men jeg har litt problemer med å svelge den komentaren til z40 som sa"middels bildekvalitet" Haster! Skal i konfirmasjon, bursdag og bryllup de nærmeste dagene så jeg må bestille i løpet av mandag tirsdag... Takk på forhånd til de som er ivrig å svare på innleggen her på forumet. All honør til dem. Endret 10. juni 2006 av AtroZ Lenke til kommentar
Lamo Skrevet 24. april 2004 Del Skrevet 24. april 2004 Jeg syntes du burde kjøpe EX-Z40 jeg! har du lest denne teste? Steves Digicams Der syntes jeg bilde kvaliteten er bedre. Der ser man hvor bra bildekvalitet det er om sommeren! 5 er en bra karakter. Lenke til kommentar
SirJames Skrevet 24. april 2004 Del Skrevet 24. april 2004 Du bør sjekke ut Fujifilm finepix F420. Kjøpte det nettopp og er fornøyd så langt. Et lite og lekkert kamera. Bestilte et 256 MB minnekort også,og det hele kom på 4000 kr. Har ikke sett noe test på det ennå. Finnes test på forgjengeren F410. Lenke til kommentar
AtroZ Skrevet 25. april 2004 Forfatter Del Skrevet 25. april 2004 (endret) Jeg hadde tenkt å kjøpe et sandisk ultra II 256 mb kort utenom, regner ikke det med i de ca 4000 kr. Kan noen hjelpe meg med å finne billig pris på sandisk kortet? Forresten, er det noe forskjell på feilprosenten(mista bilder) på et "vanlig" sandisk SD kort og et ultra II kort?? Endret 25. april 2004 av AtroZ Lenke til kommentar
Greedy Skrevet 25. april 2004 Del Skrevet 25. april 2004 Nikon Coolpix 3700, eller Canon Ixus 400. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå