EivindK Skrevet 24. april 2004 Del Skrevet 24. april 2004 Det virker som maskinen min har problemer med å spille av OGG filer, noe den ikke hadde før. Flere ganger når jeg markerer en OGG fil, og maskinen laster frem informasjonen om dette, får jeg en feilmelding som gjør at Explorer.exe må legges ned. Så er det bare å prøve på nytt... Hver gang den laster frem denne informasjonen, kan jeg også se et glimt av et nytt ikon i hjørnet, et ikon som er der konstant hvis og når jeg klarer å faktisk spille av en slik fil; ikonete er sort og hvitt, og skal forestille to ruter fra en film rull. Når jeg lar musen hvile over ikonet, kan jeg se navnet på OGG filen jeg spiller av. Jeg kan også høyreklikke den, hvorav jeg kan gå inn på Properties og Sound. Det virker som det er dette ikonet som har noe med at Explorere.exe krasjer konstant. Er dette ikonet noe som alltid popper opp når man spiller en OGG fil, eller er det et snodig program som må ha blitt installert på maskinen min? Og vet noen hvordan jeg kan bli kvitt dette?? På forhånd takk! Lenke til kommentar
Luftbor Skrevet 25. april 2004 Del Skrevet 25. april 2004 Hadde et lignende problem engang, det som funket for meg var avinstallering av codec og reinstallering. Om det hjelper ditt problem er jo en helt annen sak Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå