Anonym234 Skrevet 5. mai 2005 Del Skrevet 5. mai 2005 Alle elsker Raymond og Kongen av Queens er bra serier det! En dårlig serie derimot, er George Lopez! Værre Raymond klone skal du lete lenge etter Eller 8 simple rules..... Urk, ja. Lenke til kommentar
Mr. Fiskum Skrevet 5. mai 2005 Del Skrevet 5. mai 2005 hva er alle alsker Raymond? Lenke til kommentar
MarkusG Skrevet 5. mai 2005 Del Skrevet 5. mai 2005 Mest sannsunelig en skrivefeil Alle elsker raymond er bra Lenke til kommentar
Elendil Skrevet 5. mai 2005 Del Skrevet 5. mai 2005 hva er alle alsker Raymond? Komiserie Lenke til kommentar
Mr. Fiskum Skrevet 5. mai 2005 Del Skrevet 5. mai 2005 hva er alle alsker Raymond? Komiserie ny serie eller? Lenke til kommentar
-mAdz- Skrevet 5. mai 2005 Del Skrevet 5. mai 2005 hva er alle alsker Raymond? Komiserie ny serie eller? hehe M.F, tror ikke folk tar hintet ditt altså!.. hehe...vær så snill å skift tråd-navn da trådstarter! ..takk Lenke til kommentar
Elendil Skrevet 5. mai 2005 Del Skrevet 5. mai 2005 hva er alle alsker Raymond? Komiserie ny serie eller? omfg! Du skjønner vel at trådstarter meiner Alle elsker Raymond? Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 5. mai 2005 Del Skrevet 5. mai 2005 hva er alle alsker Raymond? Komiserie ny serie eller? omfg! Du skjønner vel at trådstarter meiner Alle elsker Raymond? omfg! Du skjønte skjønner vel at kan være sarkastiske???? Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 5. mai 2005 Del Skrevet 5. mai 2005 Nok Off-topic. Ja Min favoritt av AER og KAQ er selvfølgelig Simpsons Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 5. mai 2005 Del Skrevet 5. mai 2005 Jeg syns barna i alle elsker raymond får for lite tid i serien. De har jo blitt ganske store nå (i de nye episodene) og er like lite med, om ikke mindre... :-o Lenke til kommentar
-mAdz- Skrevet 5. mai 2005 Del Skrevet 5. mai 2005 Jeg syns barna i alle elsker raymond får for lite tid i serien. De har jo blitt ganske store nå (i de nye episodene) og er like lite med, om ikke mindre... :-o Hvorfor? ..tror du serien ville blitt bedre da? Lenke til kommentar
star-wars Skrevet 5. mai 2005 Del Skrevet 5. mai 2005 Synes Alle elsker Raymond er både morsomt og kjedelig,ettersom hvordan "dagens" episode er. alle elsker raymond er bare best, det er noe av det beste du får av tv3 og ___________________________ _____________________________ Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 6. mai 2005 Del Skrevet 6. mai 2005 Jeg syns barna i alle elsker raymond får for lite tid i serien. De har jo blitt ganske store nå (i de nye episodene) og er like lite med, om ikke mindre... :-o Hvorfor? ..tror du serien ville blitt bedre da? Hvem vet? Hvorfor ha barn, hvis de ikke er så spesielt mye med? Barn tar opp mye tid i familier, men ikke i Alle elsker Raymond Lenke til kommentar
Mr. Fiskum Skrevet 6. mai 2005 Del Skrevet 6. mai 2005 (endret) Jeg syns barna i alle elsker raymond får for lite tid i serien. De har jo blitt ganske store nå (i de nye episodene) og er like lite med, om ikke mindre... :-o Hvorfor? ..tror du serien ville blitt bedre da? Hvem vet? Hvorfor ha barn, hvis de ikke er så spesielt mye med? du har et poeng der Stine! Edit: leif var på besøk! Endret 6. mai 2005 av M.F. Lenke til kommentar
embark Skrevet 6. mai 2005 Del Skrevet 6. mai 2005 Synes det er morsomt, jeg. Liker Frank. Men det er litt forutsigbart og klisjéaktig av og til. Lenke til kommentar
-mAdz- Skrevet 6. mai 2005 Del Skrevet 6. mai 2005 Jeg syns barna i alle elsker raymond får for lite tid i serien. De har jo blitt ganske store nå (i de nye episodene) og er like lite med, om ikke mindre... :-o Hvorfor? ..tror du serien ville blitt bedre da? Hvem vet? Hvorfor ha barn, hvis de ikke er så spesielt mye med? du ahr et poeng der Stine! Ja, det kan godt være det, men jeg tror ikke serien ville blitt så mye bedre av den grunn! Mye morsommere med faren til ray..han skulle det vært mer av!! Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 6. mai 2005 Del Skrevet 6. mai 2005 Jeg sa ikke at serien kom til å bli bedre hvis barna var med, syns bare det er rart. Men fokuset i serien er jo på forholdet til foreldrene til Ray. Lenke til kommentar
-mAdz- Skrevet 6. mai 2005 Del Skrevet 6. mai 2005 Nei, men det kunne kanskje tolkes den vei at det var det du prøvde å si... Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 6. mai 2005 Del Skrevet 6. mai 2005 Du ville vel tolke det den veien Det var en kommentar. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå