Ol'H Skrevet 2. mai 2005 Del Skrevet 2. mai 2005 Serie som spiller på samme strenger hele tiden, må være noe av de minst orginale som surrer på tv-skjermen nå for tiden. Kun frank som gjør denne serien bedre enn home and away. Det er synd og skam at et så bra konsept som 2 simpson episoder blir avbrutt av denne drit serien. Lenke til kommentar
krizkriz Skrevet 3. mai 2005 Del Skrevet 3. mai 2005 Jeg blir sur og irritert på Raymond, åssen han behandler kona si og broren sin. Jeg blir også irritert på mora hans, klarer ikke å se på noe sånt når jeg bare blir irritert! Lenke til kommentar
ingveh Skrevet 3. mai 2005 Del Skrevet 3. mai 2005 Synes det kan være morsomt iblant, men som regel får jeg ikke vondt i magen av latter.. Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 3. mai 2005 Del Skrevet 3. mai 2005 Jeg elsker Alle elsker Raymond. Har sett alle episodene som er blitt vist i Norge, så begynner bli litt kjedelig når jeg ser en episode for 4 gang.. Men TV2 sender jo nye så. Lenke til kommentar
-mAdz- Skrevet 4. mai 2005 Del Skrevet 4. mai 2005 Serie som spiller på samme strenger hele tiden, må være noe av de minst orginale som surrer på tv-skjermen nå for tiden. Kun frank som gjør denne serien bedre enn home and away. Jeg blir sur og irritert på Raymond, åssen han behandler kona si og broren sin. Jeg blir også irritert på mora hans, klarer ikke å se på noe sånt når jeg bare blir irritert! Haha, det skal ikke så mye til for å bli bedre enn home and way altså!...Alle elsker Raymond er jo 100, om ikke 1000 hakk bedre... Om man seriøst blir irritert av slike programmer så vet kke jeg nei.hmm...ja, du skjønner hva jeg mener?..say no more Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 4. mai 2005 Del Skrevet 4. mai 2005 Personlig synes jeg serien er noe av det værste drittet jeg har sett på lenge. Hva er det du liker å se på da? Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 4. mai 2005 Del Skrevet 4. mai 2005 Personlig synes jeg serien er noe av det værste drittet jeg har sett på lenge. Hvorfor går du inn på denne tråden da, hvis du overhodet ikke liker det? Lenke til kommentar
-mAdz- Skrevet 4. mai 2005 Del Skrevet 4. mai 2005 Personlig synes jeg serien er noe av det værste drittet jeg har sett på lenge. Hvorfor går du inn på denne tråden da, hvis du overhodet ikke liker det? Hehe...der fikk du en hard nøtt, "Vice"!!.. Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 4. mai 2005 Del Skrevet 4. mai 2005 Personlig synes jeg serien er noe av det værste drittet jeg har sett på lenge. Hvorfor går du inn på denne tråden da, hvis du overhodet ikke liker det? Hehe...der fikk du en hard nøtt, "Vice"!!.. For å svare for Vice. Dette stod i det første innlegget: Konge. Er dere eninge??? Det sto ikke: Si hvorfor du liker programmet, og alle som ikke mener at det er et kongeprogram, kan gå i en annen tråd! Han var uenig med trådstarter, rett og slett. Lenke til kommentar
MacManus Skrevet 4. mai 2005 Del Skrevet 4. mai 2005 Kun en morsom i denne serien, og det er faren. Resten er bare irriterende. Broren med sin "jeg syns synd på meg selv". Raymond som bare er teit. Moren og debra er begge utrolig irriterende. Faren er konge da, det skal han ha. Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 4. mai 2005 Del Skrevet 4. mai 2005 Jeg syns familien til Amy er ganske morsomme, moren hennes sier mye rart. Broren hennes er altfor sær. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 5. mai 2005 Del Skrevet 5. mai 2005 Serie som spiller på samme strenger hele tiden, må være noe av de minst orginale som surrer på tv-skjermen nå for tiden. Kun frank som gjør denne serien bedre enn home and away. Jeg blir sur og irritert på Raymond, åssen han behandler kona si og broren sin. Jeg blir også irritert på mora hans, klarer ikke å se på noe sånt når jeg bare blir irritert! Haha, det skal ikke så mye til for å bli bedre enn home and way altså!...Alle elsker Raymond er jo 100, om ikke 1000 hakk bedre... Om man seriøst blir irritert av slike programmer så vet kke jeg nei.hmm...ja, du skjønner hva jeg mener?..say no more Nei men dårlig quote da Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 5. mai 2005 Del Skrevet 5. mai 2005 nei, den serien er bare så utrolig kjedelig Lenke til kommentar
-mAdz- Skrevet 5. mai 2005 Del Skrevet 5. mai 2005 Serie som spiller på samme strenger hele tiden, må være noe av de minst orginale som surrer på tv-skjermen nå for tiden. Kun frank som gjør denne serien bedre enn home and away. Jeg blir sur og irritert på Raymond, åssen han behandler kona si og broren sin. Jeg blir også irritert på mora hans, klarer ikke å se på noe sånt når jeg bare blir irritert! Haha, det skal ikke så mye til for å bli bedre enn home and way altså!...Alle elsker Raymond er jo 100, om ikke 1000 hakk bedre... Om man seriøst blir irritert av slike programmer så vet kke jeg nei.hmm...ja, du skjønner hva jeg mener?..say no more Nei men dårlig quote da Oi!!..dærsken, det så jeg nå! taaabbbe! i hvertfall hvis du tenker på det samme som meg..ellers var jo poengene mine ganske gode da..eller? Lenke til kommentar
Midnight_walker Skrevet 5. mai 2005 Del Skrevet 5. mai 2005 Hva med å endre trådnavn til "Alle elsker Raymond"? Lenke til kommentar
-mAdz- Skrevet 5. mai 2005 Del Skrevet 5. mai 2005 Faren til Ray er jo sykt morsom da! Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 5. mai 2005 Del Skrevet 5. mai 2005 Faren til Ray er jo sykt morsom da! Ja! Lenke til kommentar
Elendil Skrevet 5. mai 2005 Del Skrevet 5. mai 2005 Faren til Ray er jo sykt morsom da! Ja! Jepp! Serien er ikkje så aller verst men det finn mykje mykje bedre seriar. Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 5. mai 2005 Del Skrevet 5. mai 2005 Alle elsker Raymond og Kongen av Queens er bra serier det! En dårlig serie derimot, er George Lopez! Værre Raymond klone skal du lete lenge etter Eller 8 simple rules..... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå