Gå til innhold

Alle alsker Raymond


Gjest QbeC-

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 4 uker senere...
  • 3 uker senere...
Huff, jeg ser heller på værmeldinga om og om igjen enn å se på Alle elsker Raymond... Etter min mening er den serien så tragisk at det gjør vondt!  :thumbdown:

....serien er tragisk fordi...????????

Billige poenger som går om igjen, mangel på morsomme folk, alt for mye syting.

Frank er morsom, jeg tror de fleste er enig i det, men det redder ikke showet.

En spin-off med Frank hadde jeg sett på.

Lenke til kommentar
  • 8 måneder senere...

Hvis du blir irritert av Marie eller Debra, er det pågrunn av at produsentene har gjort en forbanna god job! Det er det som er meningen, at du skal bli irritert av figurene. Det er derfor jeg banker i huet mitt vær gang jeg blir irritert av dem.

 

Han som spiller Arthur i Kongen av Queens(Faren til Ben Stiller), det er den eneste grunnen at jeg ser på Kongen! Arthur er så utrolig genial!!

 

Min mening er at de eneste gode Sit-coms er Seinfeld, Pizzagjengen(Selv om det blir klisjèr en gang iblant, er dte en flott serie), That 70's Show og Venner for Livet(Fullt av Klisèr nok en gang, men serien holder mål!)

 

Dette er mine personelige synspunkter og jeg står ved dem, nå må jeg nevne de to sit com'ene jeg ser på som de verste The Webber Show og Susan- Søt og Singel. The Office kan ikke bli plassert sammen med seinfeld eller noen annen sit com, den er over det. The Office er genialt!

Endret av Fanta Boy
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...