Eyeless Skrevet 27. april 2004 Del Skrevet 27. april 2004 Vel, ganske kjedelig humor egentlig. Men klarer ikke å unngå å le av Raymond. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 27. april 2004 Del Skrevet 27. april 2004 Det som gjør dette programmet bra er jo helt klart Peter Boyle som spiller faren. Det er han og mannen som spiller broren som gjør at jeg ser på nå og da. Lenke til kommentar
praut86 Skrevet 27. april 2004 Del Skrevet 27. april 2004 Det som gjør dette programmet bra er jo helt klart Peter Boyle som spiller faren. Det er han og mannen som spiller broren som gjør at jeg ser på nå og da. Lenke til kommentar
Sheldon C Skrevet 26. mai 2004 Del Skrevet 26. mai 2004 Rollefiguren til Raymond er helt klart den minst morsomme i denne serien. Men Raymond er bindeleddet som knytter alle de andre sammen. Akkurat på samme måte som i Seinfeldt. Jerry er ikke noe særlig morsom, men han er midtpunktet i tilværelsen for Kramer, George og Elaine. Lenke til kommentar
Lufen Skrevet 26. mai 2004 Del Skrevet 26. mai 2004 Rollefiguren til Raymond er helt klart den minst morsomme i denne serien. Men Raymond er bindeleddet som knytter alle de andre sammen. Akkurat på samme måte som i Seinfeldt. Jerry er ikke noe særlig morsom, men han er midtpunktet i tilværelsen for Kramer, George og Elaine. enig der ja, synes han raymond er mer tragisk enn morsom Lenke til kommentar
Sheldon C Skrevet 26. mai 2004 Del Skrevet 26. mai 2004 Men jeg mener å ha hørt at Ray Romano er den best betalte skuespilleren innen Tv-komedier i Usa. Så noe gjør han jo riktig. Lenke til kommentar
Hellslayer Skrevet 28. mai 2004 Del Skrevet 28. mai 2004 Alle elsker Raymond er etter min mening en ganske så morsom serie... HVIS man liker den formen for humor (noe som jeg gjør ) Lenke til kommentar
insider Skrevet 28. mai 2004 Del Skrevet 28. mai 2004 Alle elsker Raymon er en bra serie men ser skjeldent på det. Lenke til kommentar
Shotherra Skrevet 7. juni 2004 Del Skrevet 7. juni 2004 Konge. Er dere eninge??? Skriveleif..... Lenke til kommentar
Umbra Skrevet 7. juni 2004 Del Skrevet 7. juni 2004 (endret) - Innholdet er slettet - Endret 6. januar 2006 av Umbra Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 7. juni 2004 Del Skrevet 7. juni 2004 Eg har sett på det, men eg blir så sur på debra! hun blir sur eller irritert i hver eneste episode, som oftest uten grunn.. synes virkelig synd i ray til tider! for ikke å snakke om moren, som virkelig bare er dum som ikke skjønner at ingen liker hun... Hadde ikke sett på det hadde det ikke vært for at Frank er genial , men t.o.m han greier ikke å redde serien (mener omtrent det samme om kongen av queens, jeg synes ikke det at faren skal klikke over hver episode er noe morsomt, det er bare teit..) Den perfekte serien: Frank (fra alle elsker raymond), Richie (fra kongen av queens), butleren fra the nanny, finch fra blush, eddie fra grounded for life og gutten fra 8 simple rules! Charlie Sheen fra 2 and a half men kan være guest star innimellom Lenke til kommentar
Concubine Skrevet 30. juni 2004 Del Skrevet 30. juni 2004 nei, den serien er bare så utrolig kjedelig alle elsker raymond eier !!! Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 30. juni 2004 Del Skrevet 30. juni 2004 Eg syns serien var bra i begynnelsen men så gikk det nedover bakke. Nå ser eg ikke lenger på den. Lenke til kommentar
Concubine Skrevet 1. juli 2004 Del Skrevet 1. juli 2004 Skriveleif..... skrivefeil Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 1. juli 2004 Del Skrevet 1. juli 2004 Raymond og Robert, samt faren drar opp noe enormt. Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 1. juli 2004 Del Skrevet 1. juli 2004 Kongen av Queens er bedre, men jeg må si... blir mektig lei slike sit-coms. Eneste jeg ikke går lei av er vel egentlig That 70's Show. Verste av alle er vel egentlig Full House og Friends. Lenke til kommentar
Ceaucescu Skrevet 1. juli 2004 Del Skrevet 1. juli 2004 Raymond og Robert, samt faren drar opp noe enormt. Helt enig. Lenke til kommentar
Lungemannen Skrevet 1. juli 2004 Del Skrevet 1. juli 2004 (endret) Altså, "Alle elsker Raymond" er en utrolig dårlig serie. Det var morsomt den første gangen jeg så det, så tapte det seg for hver episode. Det er den samme humoren hele tiden, med platte poenger og høy "prøve-for-hardt-å-være-morsom"-faktor. Raymond: "Where's my pen??? wæææhuaaæææh!!! I need my pen!!! wuaæøææææh!!!" Latterboks: "hahahahahhaHAHAHAHAhhehehehehehehihihihihohohohoho!" Endret 1. juli 2004 av Lungemannen Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 1. juli 2004 Del Skrevet 1. juli 2004 haha. w0rd! Kongen av Queens med Lou Ferrigno som nabo er imo bedre! Lenke til kommentar
Sheldon C Skrevet 2. juli 2004 Del Skrevet 2. juli 2004 Kongen av Queens er bedre, men jeg må si... blir mektig lei slike sit-coms. Eneste jeg ikke går lei av er vel egentlig That 70's Show. Verste av alle er vel egentlig Full House og Friends. Fullstendig enig angående Friends. Tidligere synes jeg dette var knallbra, men nå den siste tiden synes jeg serien begynner å bli litt utslitt. Kanskje bra at siste sesong er innspilt... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå