Gå til innhold

Alle alsker Raymond

Gjest QbeC-

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 4 uker senere...

Rollefiguren til Raymond er helt klart den minst morsomme i denne serien. Men Raymond er bindeleddet som knytter alle de andre sammen.

Akkurat på samme måte som i Seinfeldt. Jerry er ikke noe særlig morsom, men han er midtpunktet i tilværelsen for Kramer, George og Elaine.

Lenke til kommentar
Rollefiguren til Raymond er helt klart den minst morsomme i denne serien. Men Raymond er bindeleddet som knytter alle de andre sammen.

Akkurat på samme måte som i Seinfeldt. Jerry er ikke noe særlig morsom, men han er midtpunktet i tilværelsen for Kramer, George og Elaine.

enig der ja, synes han raymond er mer tragisk enn morsom

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Eg har sett på det, men eg blir så sur på debra! hun blir sur eller irritert i hver eneste episode, som oftest uten grunn.. synes virkelig synd i ray til tider! for ikke å snakke om moren, som virkelig bare er dum som ikke skjønner at ingen liker hun... Hadde ikke sett på det hadde det ikke vært for at Frank er genial :laugh: , men t.o.m han greier ikke å redde serien :thumbdown:

(mener omtrent det samme om kongen av queens, jeg synes ikke det at faren skal klikke over hver episode er noe morsomt, det er bare teit..)

Den perfekte serien: Frank (fra alle elsker raymond), Richie (fra kongen av queens), butleren fra the nanny, finch fra blush, eddie fra grounded for life og gutten fra 8 simple rules! Charlie Sheen fra 2 and a half men kan være guest star innimellom :thumbup:

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Altså, "Alle elsker Raymond" er en utrolig dårlig serie. Det var morsomt den første gangen jeg så det, så tapte det seg for hver episode. Det er den samme humoren hele tiden, med platte poenger og høy "prøve-for-hardt-å-være-morsom"-faktor.

Raymond:

"Where's my pen??? wæææhuaaæææh!!! I need my pen!!! wuaæøææææh!!!"

Latterboks:

"hahahahahhaHAHAHAHAhhehehehehehehihihihihohohohoho!"

Endret av Lungemannen
Lenke til kommentar
Kongen av Queens er bedre, men jeg må si... blir mektig lei slike sit-coms. Eneste jeg ikke går lei av er vel egentlig That 70's Show. Verste av alle er vel egentlig Full House og Friends.

Fullstendig enig angående Friends.

Tidligere synes jeg dette var knallbra, men nå den siste tiden synes jeg serien begynner å bli litt utslitt.

Kanskje bra at siste sesong er innspilt...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...