Laman Skrevet 24. april 2004 Del Skrevet 24. april 2004 Sitter her og spiller splinter cell 2. Jeg har runna det før, men da drepte jeg ikke kjerringa. ( Jerusalem levelen) Og nå har jeg akkuratt knrta henne og kommet med til levelen etter der. Men det er jo ingenting forskjellig...ennå? Så skjer det noe spesielt? Lenke til kommentar
Potetfar Skrevet 24. april 2004 Del Skrevet 24. april 2004 Nei, men det er meninga at du skal drepe henne. Det kan sikkert straffe seg senere. Lenke til kommentar
The_evil_blue_toad Skrevet 25. april 2004 Del Skrevet 25. april 2004 Synes å huske at du skulle drepe henne fordi hun kunne komme til å tyste. Begynner ikke Lambert senere å bable om at det var for din egen og oppdragets sikkerhet og slikt da? Tror det er noe av det verste jeg har gjort i et spill noen gang. Lenke til kommentar
Laman Skrevet 25. april 2004 Forfatter Del Skrevet 25. april 2004 (endret) Hm.. nå har jeg kommet igjennom Jerusalem og kommet til den første jungelcampen og på slutten av den ble jeg shocka av noe elektriske saker på vei ut etter jeg hadde tappa telefonen til Sadono som ikke (tror jeg) skjedde når jeg ikke knerta henne på den anre gamen min. Så er det noen som har runna det med å drepe og ikke drepe? Noe annet som skjer? hoh for en lang setning. les nøye. Endret 25. april 2004 av Laman Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM Skrevet 25. april 2004 Del Skrevet 25. april 2004 har strx runda spillet uten å ha drept henne Lenke til kommentar
Laman Skrevet 25. april 2004 Forfatter Del Skrevet 25. april 2004 har strx runda spillet uten å ha drept henne Hvor er du da? Lenke til kommentar
Wooho Skrevet 27. april 2004 Del Skrevet 27. april 2004 Har rundet av spillet ved å drepe og ikke drepe dama i Jerusalem. Eneste som skjer er at på slutten av Jerusalem levelet så er det dama du ikke skjøt som skyter på deg fra en balkong med ca 3 bad-guys med seg. Synes ellers at slutten i Splinter Cell Pandora Tomorrow var litt tam. Følte at noe manglet og spillet var veldig kort og enkelt, men allikevel verd pengene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå