DargarWhiteFang Skrevet 24. april 2004 Del Skrevet 24. april 2004 Er det noen som vet hvor man kan få tag på Rackmount standarden (gjerne som PDF), hvor alle størellser er definert? Jeg holder på med litt design, og jeg har enn så lenge ikke funnet noen pappir/dokument på hvordan 19" rack standarden er, med tanke på feste-hull, høyder, spor osv. Lenke til kommentar
Muteki Skrevet 24. april 2004 Del Skrevet 24. april 2004 Her, her og her har du jo noen som du kan titte litt på! Lenke til kommentar
phun-ky Skrevet 25. april 2004 Del Skrevet 25. april 2004 de linkene gir jo ikke akkurat standardene, men bare hva slags mål kabinettene har.. Lenke til kommentar
Erik J. Nilsen Skrevet 25. april 2004 Del Skrevet 25. april 2004 google.com er din venn Lenke til kommentar
DargarWhiteFang Skrevet 25. april 2004 Forfatter Del Skrevet 25. april 2004 Google.com ER min beste venn, men enn så lenge har alle mine forsøk endt dårlig når det gjelder dette problemet!!! Alt jeg får opp er ferdige racks, ingen whitepapers eller standards eller noen ting. Lenke til kommentar
Yallis Skrevet 25. april 2004 Del Skrevet 25. april 2004 google.com er din venn Joda, han er ofte en god venn, men man kommer ikke langt uten en solid query-string. Standarden heter ANSI/EIA RS-310, men det jeg finner ingen gratis downloads. Du kan imidlertid kjøpe den hos Techstreet ($59 for 24 sider ). Lenke til kommentar
DargarWhiteFang Skrevet 25. april 2004 Forfatter Del Skrevet 25. april 2004 (endret) YAY!! Ser man det ser man det! Da vet jeg iallefall hva standarden heter!!! Om noen få dager kommer vi å få tilbakemelding om prosjektets budget, og 59 dollar er nesten ikke for penger å regne, forutsatt at prosjeketet godkjennes og vi får budget såklart... alt tyder på at det går igjenom men man vet alldrig. Hehe, på forrige møte mente vår kontakt person at de skulle kunne kjøpe en RS-422 til RS-232 adapater, "de koster jo bare 250$"... gjett om vi fikk hakeslepp når vi hørte hvordan han pratet om 250$... særlig siden det er så lett å gjøre selv/billigere. Vi sa at vi nokk skulle kunne bygge den funksjonaliteten inn i vårt design så vi kunne spare de pengene.. Jaja, TUSEN takk iallefall!! 19" kommer du ikke langt med på google.. ikke "19"" heller for den del.. Yallis, viste du at det var en ANSI/EIA standard eller fant du den på magisk vis??? [edit: skrev 24$ i steden for 59$ på dokument prisen..] Endret 25. april 2004 av Dargar Lenke til kommentar
Yallis Skrevet 25. april 2004 Del Skrevet 25. april 2004 Har lett etter det samme selv, fant til slutt svaret på Google Groups. Later til å være flere variasjoner av standarden, RS-310-C, -D, -E , -F og muligems flere, hvor førstnevnte er den vanligste (tror jeg). Lenke til kommentar
DargarWhiteFang Skrevet 25. april 2004 Forfatter Del Skrevet 25. april 2004 I ELFA boken på side 288-290 står det også litt om dette.. Jeg burde jo såklart FØRST ha gått til ELFA-boken og deretter til Google og sist hit! For de som ikke vet så kan ELFA-boken bestilles litt her og der, prøv fra ELFA selv for exempel. For de som vil, kan man jo søke boken på nettet, den har ISBN nummeret som følger: 91-44-00546-6 (Forlag Studentlitteratur, i sverige) internetsiden www.bokfynd.se er dessuten helt genial for å finne billigste plass å kjøpe en bok. Fungerer som pricerunner og prisguiden, men for bøker! Sinnsykt bra! Lenke til kommentar
fredster Skrevet 30. april 2004 Del Skrevet 30. april 2004 Jeg kan sende deg specen på et 19" rackskap, men jeg trenger en mailadresse. Det er på 6 sider, maks 700 kb inkl. bilder.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå