mandela Skrevet 25. april 2004 Del Skrevet 25. april 2004 Den skal være validert og leslig nå Nei... mozilla-bug? jeg bruker mozilla 1.7 rc1 Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 25. april 2004 Del Skrevet 25. april 2004 Prøv å besøk den med Firefox/0.8 og husk å refreshe... Lenke til kommentar
PelsJakob Skrevet 25. april 2004 Del Skrevet 25. april 2004 Den fungerer fortsatt ikke i Mozilla 1.6. Lenke til kommentar
graskoweb Skrevet 25. april 2004 Del Skrevet 25. april 2004 (endret) Den skal være validert og leslig nå Nei... Neivel - hva er problemet nå? Ifølge W3C er den ok (html/CSS2). Gjenstår noen av de øvrige sidene ja - Kan dere si hva som vises feil - send meg gjerne en pm eller mail Endret 25. april 2004 av graskoweb Lenke til kommentar
PelsJakob Skrevet 25. april 2004 Del Skrevet 25. april 2004 (endret) Kan dere si hva som vises feil Problemet er at teksten på menyen til venstre dekker hele skjermen og vel så det. Endret 17. november 2005 av PelsJakob Lenke til kommentar
jsta Skrevet 25. april 2004 Forfatter Del Skrevet 25. april 2004 Hjelp - dette blir jeg jo helt forvirret av. Jeg har fått registrert URL-adressen i Google (takk for hjelp til å finne den). Hva bør jeg gjøre mer uten å risikere å bli bannet? -- tror jeg må ha det med teskje.... Thanks again. Lenke til kommentar
graskoweb Skrevet 25. april 2004 Del Skrevet 25. april 2004 Da trenger du ikke gjøre noe mer. Bare vente på å bli indeksert det tar +/- 1 mnd Lenke til kommentar
dan1el Skrevet 25. april 2004 Del Skrevet 25. april 2004 Dersom du bruker et include-script (av en spesiell variant) er dette en kjekk (php) måte for å få Google til å finne siden din. <meta name="Keywords" content="<?php if ($side!="") echo "$side, "; ?>bananer i grilldress, farris på flukt" /> <meta name="title" content="Daniels Web <?php if ($side!="") echo " | $side"; ?>" /> Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 3. mai 2004 Del Skrevet 3. mai 2004 Bare vente på å bli indeksert det tar +/- 1 mnd Spesielt -1 måned. jo google banner flere tusen hver dag for å ha søkeroptimaliserte siderHva mener dere med at man kan bli bannet av Google? Og hvordan skjer dette? Og hvorfor? Lenke til kommentar
graskoweb Skrevet 3. mai 2004 Del Skrevet 3. mai 2004 Spesielt -1 måned. - akkurat Hva mener dere med at man kan bli bannet av Google? Og hvordan skjer dette? Og hvorfor? Ja det er mulig. Det finnes mange triks som misleder søkemotorene. En artikkel i eGuiden beskriver noen av metodene. De setter søkelys på den norske søkemotorbransjen. Les også tilsvarene fra aktørene som navngis i artikkelen. Forfatteren ble nok litt overivrig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå