Qwseyvnd Skrevet 4. april 2002 Del Skrevet 4. april 2002 Jeg har tenkt på et Abit lydkort Emodulator 5.1 AU-10 og Abit Home Theather SP-50 5.1 Channel Er disse bra nok? Subwoofer i SP50 er på 45 watt maks og støtte 5.1 kanaler, og min Søsken vil ha lyd når hun og jeg ser DVD film sammen på PC til TV, på TV-out. Ikke si "glem disse" si heller " de er bra nok, jeg anbefaler deg en....., pga.....". Jeg har ikke lyst på et Creative lydkort for de er "kresne" og legger ikke driverne ut på nettet. Hvis jeg velger ABit sine høyttaler, da må jeg ha et ABit sin lydkort for ABits høyttaler krever G9 port, og AU10/11 har det. Jeg spiller mest Flight Simulator 2002, der lydkvalitet er på maks er 16 bits, og derfor krever den ikke så topp lydkort. Vær så snill å svare!, jeg orker ikke å sende flere ganger pga dere svarer ikke. Dere kan sjekke i http://www.abit.com.tw og blar dypere, og tikl slutt finner dere spesifikasjoner, er det noe review, av disse deler? Lenke til kommentar
sjantiok Skrevet 4. april 2002 Del Skrevet 4. april 2002 Hvis du ikke forventer deg kinolyd (ala Coloseum , Oslo) tror jeg nok at det oppsettet vil være bra nok for deg. Lenke til kommentar
jallajalla Skrevet 4. april 2002 Del Skrevet 4. april 2002 Jeg har abit AU lydkort og det er jeg fornøyd med det, det fulgte med en fjernkontroll og win dvd + win rip. Lenke til kommentar
Qwseyvnd Skrevet 4. april 2002 Forfatter Del Skrevet 4. april 2002 Du sa om i Coluseum i Oslo kino hvor mange watt har disse høyttaler i kinosalen? Hvor mye watt fins høyttaler til pc? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå